KjellV Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Skal ha meg en ny mobil. Trenger en telefon med god, lyssterk skjerm og gode taster, og siden jeg ikke har kamera hadde det vært fint med et kamera av god kvalitet slik at jeg kan ta litt bilder i ny og ne. Kunne egentlig tenkt meg en Nokia da jeg liker brukergrensesnittet på disse, men er ikke noe must. Regner med det stort sett bare er en vanesak. Smarttelefon er ikke nødvendig da jeg ikke bruker de ekstra funksjonene. Noen som har en mobil å anbefale? Edit: Radio er også en fin ting å ha Endret 13. september 2008 av KjellV Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hva med Nokia N82? Riktignok en smarttelefon, men den har et ganske bra kamera. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Skal helst bestille telefon i dag, så C905 er lite aktuell. N82 virker lovende, men blir 1cm lengre og 1cm bredere enn den telefonen jeg har i dag. Er litt skeptisk, men jeg kan jo fjerne iPoden fra lomma Andre forslag? Helst ikke så mye over 3000,- Er det forresten noe forskjell mellom N82 Warm/Light Titanium og Black annet enn fargen? Black er en del dyrere ser jeg. Endret 14. september 2008 av KjellV Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 en n82 er en kjent anonym telefon som du får for rett over 1000 lappen(brukt) spesifikasjonsmessig duger den riktig nok Lenke til kommentar
Nystad93 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) En mobil med veldig bra kamera er LG KU990, som også har touch screen Jeg tror også den skal funke rimelig bra til underholdning, sms,mms å ringing, det er også radio på den, og musikkspiller. Den koster eller ikke mer enn 2600kr, det er en knallmobil Endret 15. september 2008 av Nystad93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå