Gå til innhold

Sniktitt: Motorstorm Pacific Rift (PS3)

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en mail fra sony om at jeg kunne skrive inn en kode på nettsidene deres for å få demoen. Etter at jeg gjorde dette ble havnet demoen automatisk i min download-liste på PS3en.

Artig.. Hva måtte du gjøre for å få den mailen da?

Er det forskjellige koder eller er det bare en kode som alle får?

Tja, godt spørsmål egentlig :p Antagligvis bare være registrert på PlayStation Store (er det det den heter?), for det sto at koden kun var gyldig med den mailen. Har selvfølgelig sletta mailen, så får ikke sjekka hva som sto der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fikk en mail fra sony om at jeg kunne skrive inn en kode på nettsidene deres for å få demoen. Etter at jeg gjorde dette ble havnet demoen automatisk i min download-liste på PS3en.

Artig.. Hva måtte du gjøre for å få den mailen da?

Er det forskjellige koder eller er det bare en kode som alle får?

Tja, godt spørsmål egentlig :p Antagligvis bare være registrert på PlayStation Store (er det det den heter?), for det sto at koden kun var gyldig med den mailen. Har selvfølgelig sletta mailen, så får ikke sjekka hva som sto der.

Ahh.. Okey.. jaja..

Jeg vil også ha sånn kode :cry::p

Lenke til kommentar

Tror du bare må være registrert på PS Store ja, endte opp med å få en slik kode selv. Etter å ha kjørt demoen et par ganger kan jeg ikke si annet at det kommer til å bli bra. God kontroll, så langt bare én bane, men finfin lell, og grafikken har fått seg et løft fra 1'ern. Et definitivt kjøp fra min side.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Nå har jeg endelig fått prøvd demoen, jeg er faktisk veldig fornøyd.

Jeg liker det godt, men det er noen små bugs som godt kunne vært fiksa.

Jeg håper det blir mulighet til replay, og uploading på nett, i fullversjonen. Det hadde vært kjekt ;)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...