LaStrada Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg fikk en mail fra sony om at jeg kunne skrive inn en kode på nettsidene deres for å få demoen. Etter at jeg gjorde dette ble havnet demoen automatisk i min download-liste på PS3en. Artig.. Hva måtte du gjøre for å få den mailen da? Er det forskjellige koder eller er det bare en kode som alle får? Tja, godt spørsmål egentlig Antagligvis bare være registrert på PlayStation Store (er det det den heter?), for det sto at koden kun var gyldig med den mailen. Har selvfølgelig sletta mailen, så får ikke sjekka hva som sto der. Lenke til kommentar
kongeie Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg fikk en mail fra sony om at jeg kunne skrive inn en kode på nettsidene deres for å få demoen. Etter at jeg gjorde dette ble havnet demoen automatisk i min download-liste på PS3en. Artig.. Hva måtte du gjøre for å få den mailen da? Er det forskjellige koder eller er det bare en kode som alle får? Tja, godt spørsmål egentlig Antagligvis bare være registrert på PlayStation Store (er det det den heter?), for det sto at koden kun var gyldig med den mailen. Har selvfølgelig sletta mailen, så får ikke sjekka hva som sto der. Ahh.. Okey.. jaja.. Jeg vil også ha sånn kode Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Tror du bare må være registrert på PS Store ja, endte opp med å få en slik kode selv. Etter å ha kjørt demoen et par ganger kan jeg ikke si annet at det kommer til å bli bra. God kontroll, så langt bare én bane, men finfin lell, og grafikken har fått seg et løft fra 1'ern. Et definitivt kjøp fra min side. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg er registrert på PSStore og har aldri fått noe Eller må man være registrert på US? Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg er registrert på begge, men fikk på mailen som er registrert i europa. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg er registrert på PSStore og har aldri fått noe Eller må man være registrert på US? Fikk på EUR-kontoen selv. Sikkert bare tilfeldig de som får og ikke får virker det som... Lenke til kommentar
ACDCkid Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 neppe jeg tror bare dere burde sjekke innboxen deres, typisk "unik sjangse" mailen. Synd dette strikksystemet. De burde heller lage banene levende etter det. Ketchup suger på pølsa. Well off to download pacific rift demoen. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Nå har jeg endelig fått prøvd demoen, jeg er faktisk veldig fornøyd. Jeg liker det godt, men det er noen små bugs som godt kunne vært fiksa. Jeg håper det blir mulighet til replay, og uploading på nett, i fullversjonen. Det hadde vært kjekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg