Arteju Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Min bestemor på 89 fyller straks år. Hun har alt og allting, og ønsker seg ingenting. Men en av de tingene hun har er en gammel stereo/minianlegg. For Radio/cd. Den er mer eller mindre kaputt. Displayet er ødelagt så det er umulig å se hva man stiller inn for en radiokanal. Og CD spilleren er kaputt. Og det meste har egentlig begynt å skrante. Så som presang lurer jeg på å få kjøpt en ny spiller. Trenger ikke å være noe veldig kraftige greier. Ettersom hun har en liten stue. Men den må ha radio samt CD spiller. Brukbar lyd. Hun hører ikke SÅ godt Og være enkel i bruk. En fjernkontroll med store, gode, og helst ikke for mange taster, hadde vært fint. Det perfekte hadde jo vært å kun ha volum,radiokanal og CD spiller knapper Og helst ikke for mye blinkende lys osv på spilleren. Noen som vet om noen spillere som hadde vært perfekte? Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 2 store diskohøyatelere.. nei da.. men du sier ikke noe pris da? https://prisguiden.no/product.php?productId=77863 det så vel greit ut`? Lenke til kommentar
Arteju Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Joda. Er noe sånn jeg hadde sett for meg. Men det ideelle hadde jo vært om en eller annen produsent hadde en "gamling" modell med ekstra store knapper på fjernkontroll osv. Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 det har jeg ikke sett hvertfall så det trur jeg faktisk ikke finnes.. litt rart men.. kjøp en tivoli radio.. selv om den er liten lingner den på en gammal radio.. Lenke til kommentar
Arteju Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Ingen CD på de. Og kjenner jeg tivoli utstyr rett så blir det vel svinaktig dyrt å bygge sammen ett sett. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hva med dette http://www.pixmania.com/no/no/587883/art/p...mp3-az1038.html Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Så ikke noen prisramme, foreslår dette microanlegget fra Yamaha. Har radio/CD og litt av hvert, og Yamaha lager overraskende gode microanlegg. Styr unna det billigste rælet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Med tanke på alderen er det kanskje å foretrekke noe brukervennlig? Lenke til kommentar
Arteju Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Min bestemor på 89 fyller straks år. Hun har alt og allting, og ønsker seg ingenting. Men en av de tingene hun har er en gammel stereo/minianlegg. For Radio/cd. Den er mer eller mindre kaputt. Displayet er ødelagt så det er umulig å se hva man stiller inn for en radiokanal. Og CD spilleren er kaputt. Og det meste har egentlig begynt å skrante. Så som presang lurer jeg på å få kjøpt en ny spiller. Trenger ikke å være noe veldig kraftige greier. Ettersom hun har en liten stue. Men den må ha radio samt CD spiller. Brukbar lyd. Hun hører ikke SÅ godt Og være enkel i bruk. En fjernkontroll med store, gode, og helst ikke for mange taster, hadde vært fint. Det perfekte hadde jo vært å kun ha volum,radiokanal og CD spiller knapper Og helst ikke for mye blinkende lys osv på spilleren. Noen som vet om noen spillere som hadde vært perfekte? Jepp. Er brukervennlig jeg er ute etter. Men det må selvfølgelig være litt futt da. Hun liker å spille. Brukte aldri den gamle kasettspilleren etter at hun fikk det forrige anlegget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå