unwill Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Vet noen om det går bra å innstallere Expansionpacken Vacation til The Sims, uten Hotdate og HouseParty pakkene? Lenke til kommentar
tåa Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Det skal gå helt fint. Jeg kjøpte House Party før Livin' it up, og møtte ingen problemer. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Det skal gå helt fint. Jeg kjøpte House Party før Livin' it up, og møtte ingen problemer. Syns dere ikke maxis har melka den kua litt for mye? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Det skal gå helt fint. Jeg kjøpte House Party før Livin' it up, og møtte ingen problemer. Syns dere ikke maxis har melka den kua litt for mye? Har vel ikke noe å si det så lenge folk setter pris på spillet. Bedre at de lager ex. packs i stedet for at de bare gir faen i spillet og aldri lager fler patcher, ex.packs etc. sånn som mange andre folk gjør.. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Det skal gå helt fint. Jeg kjøpte House Party før Livin' it up, og møtte ingen problemer. Syns dere ikke maxis har melka den kua litt for mye? Vel, NÅ er jeg lei, men jeg likte den gang. Jeg tror Maxis kommer til å fortsette å lage utvidelser helt til de ikke selger mer. Først DA får vi det av mange så etterlengtede The Sims 2. Derfor har jeg et tips til dere fans: IKKE KJØP UTVIDELSENE! De er jo ikke særlig gode uansett. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Det skal gå helt fint. Jeg kjøpte House Party før Livin' it up, og møtte ingen problemer. Syns dere ikke maxis har melka den kua litt for mye? Litt? De er gale. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Det skal gå helt fint. Jeg kjøpte House Party før Livin' it up, og møtte ingen problemer. Syns dere ikke maxis har melka den kua litt for mye? Litt? De er gale. :lol: Personlig så hater jeg spillet på grunn av dette men også fordi det er så utroooolig kjedlig i lengden. Det blir det samme opp og opp igjen. Spillet har jo ingen slutt Lenke til kommentar
unwill Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Det skal gå helt fint. Jeg kjøpte House Party før Livin' it up, og møtte ingen problemer. Syns dere ikke maxis har melka den kua litt for mye? Litt? De er gale. :lol: Personlig så hater jeg spillet på grunn av dette men også fordi det er så utroooolig kjedlig i lengden. Det blir det samme opp og opp igjen. Spillet har jo ingen slutt Det er de spillene som ikke har en slutt som jeg spiller lenge og syns er bra. Diablo som så si aldri slutter, du gjør det samme om og om igjen... dødsbra spill. CM som ikke en gang har "grafikk" og du gjør det samme om og om igjen, også et bra spill. Det er faktisk veldig mange spill som gjør det samme om og om igjen. Vel Maxis fant vel ut at noen syns det blir kjedelig i lengden, så de ga ut flere og flere expansion packs. Sims Online har jo kommet... syns det blir for dumt at man må betale "månedspris" for et spill, engangsbetaling får holde... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Det skal gå helt fint. Jeg kjøpte House Party før Livin' it up, og møtte ingen problemer. Syns dere ikke maxis har melka den kua litt for mye? Litt? De er gale. :lol: Personlig så hater jeg spillet på grunn av dette men også fordi det er så utroooolig kjedlig i lengden. Det blir det samme opp og opp igjen. Spillet har jo ingen slutt Det er de spillene som ikke har en slutt som jeg spiller lenge og syns er bra. Diablo som så si aldri slutter, du gjør det samme om og om igjen... dødsbra spill. CM som ikke en gang har "grafikk" og du gjør det samme om og om igjen, også et bra spill. Det er faktisk veldig mange spill som gjør det samme om og om igjen. Vel Maxis fant vel ut at noen syns det blir kjedelig i lengden, så de ga ut flere og flere expansion packs. Sims Online har jo kommet... syns det blir for dumt at man må betale "månedspris" for et spill, engangsbetaling får holde... Koster penger å opprettholde servere veitu Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Diablo er jo konge, men SIMS holder jeg meg unna. For å finne ut om et spill er no dritt ser jeg på hva lillesøstra (10år) mi spiller. Hun spiller SIMS og har alle exp pakkene. Ergo: The Sims= D R I T T :wink: Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Sims er jo konge da! Har alle expansion packs utenom vacation.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå