sinnadyr Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Min er blitt bricked (firmware-flashing kræsja) og trenger et nytt drev. Noen som vet? Har funnet ut at xbox'en er mer verdt for meg med original firmware nå for tiden, så var litt kjipt at alt funka topp når jeg flasha til hacked firmware, men nå når jeg ville ha den original igjen så konka den Takker for alle svar Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 http://rcleker.no/index.php?main_page=prod...kh1ctildrj659t3 Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 http://rcleker.no/index.php?main_page=prod...kh1ctildrj659t3 Sorry mac, er 47 det der... Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Er vel ikke bare å bytte til likt drev, alle drevene er jo linket opp til ett unikt hovedkort, så bare å kjøpe ett tilsvarende vil nok ikke funke. Hvis du derimot har backup av orginal firmwarene kan du jo kjøpe 47 drevet og "spoofe" den som en 0078, samt å importere riktig dvd'key. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) søk på ebay...."hitachi xbox 360" som mcBain sier, da må du ha dvdkeyen til din originale dvd speller Endret 14. september 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Er vel ikke bare å bytte til likt drev, alle drevene er jo linket opp til ett unikt hovedkort, så bare å kjøpe ett tilsvarende vil nok ikke funke. Hvis du derimot har backup av orginal firmwarene kan du jo kjøpe 47 drevet og "spoofe" den som en 0078, samt å importere riktig dvd'key. Fant ut det der i går, så kommer nok til å spoofe. Har både original firmware og key så det må da gå bra Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Du MÅ vel ikke ha en 0078?? går vel fint med en annen, så lenge du har dvd-key Tror foresten det står en 0078 i min defekte 360 (RRoD) Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Du MÅ vel ikke ha en 0078?? går vel fint med en annen, så lenge du har dvd-key Tror foresten det står en 0078 i min defekte 360 (RRoD) Hehe, se posten rett over da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå