Dewil Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Heeeey.. Nå er jeg våken.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Heeeey.. Nå er jeg våken.. Det var på tide Tom Lenke til kommentar
Svar Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 tomsi42: god ide, er ikke noe poeng i at 1 går alene rundt. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 tomsi42: god ide, er ikke noe poeng i at 1 går alene rundt. Det klarer vi fint selv ellers. Men, blir ingen tur da el? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) tomsi42: god ide, er ikke noe poeng i at 1 går alene rundt. Det klarer vi fint selv ellers. Men, blir ingen tur da el? Ettersom det er bare oss to igjen, så er det vel liten vits, eller hur? edit: Hvis ikke du har veldig lyst på en Fredrikstad tur da? Tom Endret 5. oktober 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Det var det da. blir kanskje litt stusslig å reise helt dit bare 2 pers... kanskje jeg tar meg en tur i moss seinere i dag. eller bare kuler'n på sofa'n med en film på 108 tommer'n min. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Foreslår sofaen - det har begynt å blåse opp igjen og mørke skyer er på vei inn. Om det blir noe av det, er noe usikkert. Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Da tar vi sofan og finner en dag senere. Er jo ikke verdens undergang akkurat. skyer til utafor hos meg her også. Hvis noen har ønsker å se en film i dag er det bare å joine her. Må teste den nye forsterkeren min Her er kinosalen Endret 5. oktober 2008 av Dewil Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hvis noen har ønsker å se en film i dag er det bare å joine her. Må teste den nye forsterkeren min Her er kinosalen Såpass ja. Noe sier meg at du ikke ser film med volumknotten skrudd helt til venstre... Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Off Topic Heldigvis for de som bor under, over og på hver side av meg (bor i blokk ) så har jeg ikke kjøpt en sub. Helst burde jeg bodd langt fra folk midt i skauen for å dempe mest mulig støy. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Heldigvis bor jeg i enebolig. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 synd det ikke ble noe av ja, tror faktisk jeg tar meg en tur til gamlebyen iløpet av neste uke for å se om jeg finner no intr. å ta bilde av.. skal til fredrikstad uans til neste uke;) Lenke til kommentar
probin Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Si ifra om dere trenger modell da ^^ er fra sarp.. så .. hahahahahahha Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Bumper denna tråden jeg.. noe som skjer fremover her eller? kan jo faktisk arrangere flere foto turer i denne tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå