Bjørnli Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Bra det da, skal tross alt sitte på med deg^^ Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg er, i likhet med Dewil, fra Mosseområdet...vi er faktisk oppvokst i samme kommune. Ikke umulig jeg slenger meg med på denne, må sjekke om jeg har fri først Lenke til kommentar
Svar Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Stor sikkerhet at jeg kommer Husker ikke helt hvor ferigeleiet er i gamlebyen men finner nok frem. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Man ser det fra Fredrikstadbrua iallefall, finner noen ikke frem så er mitt nr 41 84 89 88 så kan man prøve å forklare (har ikke mulighet til å ringe ut eller noe jeg, bare motta telefoner) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Da kan jeg bekrefte at jeg blir med. Hvis noen fra Oslo-benken kan tenke seg å være med, så kan jeg hente de på togstasjonen, og de kan sitte på tilbake til Oslo. Det går et tog fra Oslo nøyaktig 13:00, som er i Fredrikstad 14:07 ... Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Bra det da, skal tross alt sitte på med deg^^ Jah.. du er vel litt avhengig av meg ja Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Ehm, sitter fint i det nå, har ikke fått lønninga denne mnd så kommer meg ingen steder:s har 0kr igjen... Er nemlig på hvaler og kommer meg ikke noen vei, jeg sier ifra innen kvelden er slutt om jeg kan komme eller ei, jobber som f for å få noen til å kjøre meg til fredrikstad fra hvaler:P Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 prøver få kontakt med faren min nå, vil på dette treffet men kan bli problemer med å komme meg hjem, som sagt, avgir rapport iløpet av dagen om jeg kommer eller ei, jeg satser på at jeg kommer men vanskelig å si før jeg får kontakt med fattern:P Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 det var det, kommer meg ikke noen steder imorgen, så beklager alle sammen(neppe noe stort tap uansett:P) jaja, får håpe jeg får til en annen gang da Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Du som starta del hele og greier. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 ja;( hadde håpa på treff lenge, så starta jeg ett, så svikter banken meg:/ Lenke til kommentar
Svar Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det var synd Jeg lurer på selv om jeg kommer eller ikke også, etter at jeg så på værmeldingen. Det skal bli sikkelig plask-plask i morgen, og jeg er ikke spesielt hypp på å fly ute å ta bilder da Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det var synd Jeg lurer på selv om jeg kommer eller ikke også, etter at jeg så på værmeldingen. Det skal bli sikkelig plask-plask i morgen, og jeg er ikke spesielt hypp på å fly ute å ta bilder da Foreslår vi følger litt med her (og ta en titt ut av vinduet); og tar en status i morgen rundt 12 tiden, før vi bestemmer oss. Tom Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Her på Hvaler er det iallefall helt blå himmel, sol og ikke ett vindkast;) og på yr.no for fredrikstad ser det veldig bra ut for dere, dere får ha det koselig:) gleder meg til å se bildene Lenke til kommentar
Svar Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ser ut som jeg må melde pass også Skulle blitt kjørt av foreldrene mine, men ingen av de kunne alikevell. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Ta kontakt med Dewil da? nr hans står på side 2 her tror jeg, eller side 1:P Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Værmeldingen ser veldig lovende ut. Får håpe du får kontakt med Dewil, svar. Blir litt stusselig hvis jeg må gå rundt i gamlebyen alene ... Tom Lenke til kommentar
Svar Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Beklager så mye, men jeg kan ikke komme Dukket plutselig opp noe privat som jeg må få ordnet. Men vi må få til en annen gang. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Da foreslår jeg at vi dropper hele treffet og prøver på nytt en annen gang. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå