tomsi42 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ehm, har dreti meg ut, kom til å tenke på det går dårlig med busser fra Fredrikstad til Halden i helgene.... Dog går det fra Rygge til Halden, og tilbake, da lurte jeg, noen som har mulighet for å plukke meg opp i Rygge elns? Forbanna kollektivtrafikk Går det ikke tog da ? Tom Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Joa, men har gratis busskort så da slipper jeg unna med "en del" penger ^^, så hadde jo vært best om det gikk ann å sitte på med noen fra rygge elns.. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Sånn ja, tenkte jeg like gjerne satt i gang noe jeg. Hvis noen ønsker å være med er det bare å henge på!! Skal ut en tur lørdag ettermiddag/kveld 20/09 sammen med en kompis og ta bilder av bilene våre. (jeg har en 1956 mod boble og han som skal være med har en 1969 mustang Fastback) Jeg har plass til en i bilen min. Er mange fine lokasjoner i gangavstand fra Moss tog stasjon. Regner med at det blir rundt i området til stasjonen slik at alle har muligheten til å bli med. Ta gjerne kontakt med meg etter 12.00, sende meg gjerne en sms eller ring meg på hvis dere er interresert. Tenker jeg er ute fra 17.00 Endret 7. desember 2008 av Dewil Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Oooh, tok bilder på mustangtreffet i halden i august, kunne tenkt meg flere bilder av 1 mustang, men akk, ikke råd til no tog idag:/ Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Ahhh, kjipt. Vi Oslo-gutta skal jo også ut på tur i dag. Men jeg joiner LETT en annen gang! Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Fortsatt ingen som kjører forbi rygge som kunne plukka meg opp elns? Pga ekstremt dårlig økonomi i noen mnd kan jeg ikke ta meg råd til tog :/ Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Fortsatt ingen som kjører forbi rygge som kunne plukka meg opp elns?Pga ekstremt dårlig økonomi i noen mnd kan jeg ikke ta meg råd til tog :/ kan hente deg i rygge jeg. bare send meg en melding eller noe sånt på så kan jeg hente deg. Er i rygge og henter bilen Ahhh, kjipt. Vi Oslo-gutta skal jo også ut på tur i dag. Men jeg joiner LETT en annen gang! Flott å høre det. Blir nok flere anledninger. Kjenner også flere med litt tøffe biler så vi kan få til noe slikt senere også. Endret 7. desember 2008 av Dewil Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 (endret) mente transport i starten av neste mnd, men snakka med deg på msn nuh så vi ses i starten av oktober iallefall ^^ Endret 20. september 2008 av Zaft Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Kan da alltids klare å ta toget til Moss hvis det er noen interessante motiver der. Jeg er dessverre ikke interessert i byvandring... Hva kunne du tenkt deg å gjøre hvis du ble med til moss? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Er det lov for en glad amatør å bare være med? Det jeg kan bidra med er guiding til en "perle" som ligger kloss opp til Svinesund. Ellers har jeg bare til hensikt å holde kjeft, og heller snappe opp kunnskap. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Er det lov for en glad amatør å bare være med? Det jeg kan bidra med er guiding til en "perle" som ligger kloss opp til Svinesund. Ellers har jeg bare til hensikt å holde kjeft, og heller snappe opp kunnskap. tror det er blitt bestemt gamlebyen hvis jeg ikke tar feil..men du kan jo bli med der, er amatør selv og har aldri arrangert noe slikt.. Men, når på dagen skal vi møtes i gamlebyen og hvor i gamlebyen skal vi møtes? Endret 20. september 2008 av Zaft Lenke til kommentar
Svar Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Så da blir det 5.okttober i Gamlebyen frekstad? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Ja, men klokkeslett synes folket da? 14? 12? eller what? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Den 5. passer bra for meg. Jeg vil tro at kl. 14:00 kan passe bra. Nå vet jeg ikke hvor kjent folk er i området, så det er viktig å finne en møteplass som er lett å finne. Tom Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 (endret) http://www.opplevfredrikstad.com/doc2.asp?...mp;blokk=67CBFD litt om gamlebyen osv. for de som er intr. Endret 20. september 2008 av Zaft Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 såh, noen flere som syntes 14.00 i gamlebyen hørtes fint ut? Lenke til kommentar
Svar Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) japp Men hvor der? Endret 21. september 2008 av Svar Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Aner ikke, er ikke kjempeduperkjent der, men kan vel ta med fergeleie? Tilfelle noen kommer med ferga Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Vil bare avklare dette, er alle klare for å møtes i gamlebyen 14.00 ved fergeleiet? Hvis noen har noen spm send mail til meg: [email protected] så svarer jeg asap jeg kan, er ikke så ofte innom forumet om dagen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå