Taraldsvik Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Har en Sansa Fuze, men plages litt med at de originale pluggene sitter dårlig i ørene mine. Er derfor på utkikk etter noe som sitter litt bedre, og kan brukes når jeg er ute og jogger o.l. God lydkvalitet er selvsagt å foretrekke, men da jeg er student har jeg ikke råd til de altfor store utskeielsene. Hører hovedsaklig på rock, men gamle hip-hop-låter har en tendens til å snike seg med på spillelistene mine. I utgangspunktet kunne jeg tenkt meg å bruke ca. 500 kr, men er villig til å gå litt høyere. Så.. hva kan dere anbefale? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 mylarone x3i. søk på underforumet her så finner du all info og erfaringer du trenger Lenke til kommentar
Taraldsvik Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Takk for tipset, regner med jeg bestiller de. Ser forresten at Jaben har noen bundle-tilbud, er det noe som er verdt å bruke litt ekstra på? Endret 13. september 2008 av Taraldsvik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 egentlig ikke, ved mindre det er noe som automatisk følger med når du bestiller Lenke til kommentar
Taraldsvik Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Da var bestillingen sendt, takk for hjelpen. Edit: Fikk mail fra Jaben i dag. De sender meg en ny modell som heter Bijou 3, da denne skal erstatte X3i. Ifølge noen korte reviews skal Bijou ha mye bedre byggekvalitet, og litt bedre lydkvalitet enn sin forgjenger. Venter spent. Endret 14. september 2008 av Taraldsvik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå