Gå til innhold

Performance-PCs.com / US Postal service(USPS) Oppdater


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De må jo kunne bekrefte at dem har levert fra seg pakken.. PP må ha fått en underskift/kvittering når pakken ble plukket opp eller levert til USPS..

 

Hvis PP ikke har dette så er de ansvarlig, hvis dem har det så er det USPS som er ansvarlig..

Enkelt og greit, mener nå jeg.

Lenke til kommentar

Forsåvidt enig med NexZ her, men du har muligens to andre alternativer også. PayPal som du muligens betalte med, og kredittkort selskapet (om du betalte paypal med kredittkort). Begge disse alternativene fører til at Performance-PC får en "charge-back" og du får pengene igjen; det er bare kjipt og tar ofte litt tid. Men du kan jo antyde at med mindre dei kan bevise at USPS har tatt i mot pakken og dermed er ansvarlig - så kommer du til å kreve pengene tilbake via PayPal / kreditkortselskap.

Lenke til kommentar

Takker for alle svar jeg hat fått her :thumbup:

 

Har brukt cashback funksjonen I paypal og trekt overføringen fra visa kortet. Så da håper jeg pengene kommer tilbake på denne måten.

 

Har igjen snakket med begge parter, fikk ett sporingsnr fra PP men etter å ha kontaktet USPS så viser det seg att pakken kun har fått en sendingslapp skrevet ut, den er ikke registrert hos USPS.

 

Så da sitter vel PP med ansvaret som det er nevnt over her.

 

Takker igjen!:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...