ptfe Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg blir litt forvirret. Er masser av skjermer på komplett, og i mange av tilfellene er den jeg syntes virker tilsynelatende best, billigere. Hvorfor koster disse to det samme, da eneste forskjelden jeg kan se er at den ene har enormt mye bedre kontrast enn den andre? Men, uansett, kort sagt, hva er mest for penga her om mann ser etter en "over gjennomsnittet" god skjerm? Takker for tiden Lenke til kommentar
GeniuS_ Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Samsung 22" Wide Syncmaster T220, 1680x1050, VGA/DVI, 20000:1, 2ms Ser litt misvisende ut. Fant dette på en annen nettbutikk: Kontrast : 1000:1 Dynamisk kontrast : 20.000:1 Noen som kan forklare forskjellen på disse? PS: Har sittet litt på gjerdet rundt å kjøpe skjerm selv, og har funnet denne. Det er vel samme skjermen som du har funnet på komplett? Endret 13. september 2008 av GeniuS_ Lenke til kommentar
ptfe Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Ja nå har jeg rota litt rundt på nett og lest side opp og side ned. Jeg er blitt klokere, men neppe lettere å bestemme seg. Kommet frem til en av disse: Her på komplett.no (nesten, T200HD (inkl. tv tuner)) Så... noe erfaringer? Anbefalinger? Anything? Takker igjen Endret 14. september 2008 av ptfe Lenke til kommentar
ptfe Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Nei, dere var alt for treige Jeg gikk for en 2053BW, og er storfornøyd Anbefales! Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Har 226BW selv og er veldig fornøyd. Det er en deluxe utgave av den samme som heter 226CW og den er nyere Forskjellen på de to er vel egentlig minimal, men du kan jo ta en titt på erfrainger.. tester osv her https://prisguiden.no/vis_kategori....ering=hits+DESC Endret 21. september 2008 av Cri Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 226cw funker veldig bra for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå