Douglas Quaid Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Har kjøpt meg ei ny bærbar maskin med AMD Turion X2 og har installert nokre Adobe CS3 program. Eg kjem inn på photoshop, men når eg skal trykkje på noko "svarer ikkje" programmet. Dei andre programma (Flash, Dreamweaver osv.) kjem eg ikkje inn på i det heile, men dei vert viste under "prosessar" i oppgåvebehandlinga. Har prøvd å køyre det i kompitabilitetsmodus for XP utan hell. Det gjekk ikkje an å avinstallere dei, so eg for å installere dei på nytt måtte eg formatere maskina (Systemgjenoppretting verka ikkje). Den same pakken har fungert heilt fint på 2 andre maskiner, men dei hadde Intel. Det ser ut til at han her har hatt same problem som meg, men det vart ikkje løyst. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Ring kundeservice.. Hvis de ikke har noen løsning får du sikkert tilsendt nye cd´er.. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Det har ingenting med DVDen å gjer. Den verkar som sagt heilt fint på to andre PCar Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Heisann... - Sett Adobe PDF som standarskriver - Oppdater programvaren Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Fekk ordna det på skulen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå