Gobulcoque Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Hei. I de siste dagene har jeg lurt på å bytta fra xp til vista pga DX10. Grafikk kvaliteten på spillene blir mye bedre og levende. Processor: AMD Processor 6600+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~3.2GHz Memory: 3582MB RAM DDR2 Card name: Radeon X1950 Pro 512MB En venn av meg har en pc som har bare litt dårligere prossessor og har vista. De nyeste spillene som S.T.A.L.K.E.R. clear sky, crysis, timeshift, gears of war osv. har en viss lag når man spiller det. Vista krever mer "kraft" fra pc'en, men den har DX10. Jeg lurte på om med min pc, spill som disse kommer til å virke uten lag? (De fungerer uten noe problem på XP) Og om det er verdt å bytte? (systemet krever så mye mer og personlig så liker jeg ikke vista) Endret 13. september 2008 av Gobulcoque Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Skjermkortet ditt støtter ikke DX10 uansett så er ikke noe vits å bytte for din del. Lenke til kommentar
Gobulcoque Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Ohja, det vil si at jeg må kjøpe nytt hvis jeg skal klare å dra det? Sier vi ATI Radeon HD2900 XT? Har dere kanskje en liste over "anbefalte" grafikkort? Helst Ati Radeon .. Endret 13. september 2008 av Gobulcoque Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Skulle jeg ha byttet skjermkort i dag ville det blitt til et 4870 som vell er det kortet som yter best i forhold til pris. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Gobulcoque Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Men lønner det seg å bruke 3000kr+ for Kort og Vista for Dx10 eller burde jeg vente? Endret 13. september 2008 av Gobulcoque Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå