bjorneoen Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg spitle mye ps3 før og da funket alt fint kontrollene og maskinen var helt topp ^^ men så la jeg vekk ps3 i noen måneder og når jeg skulle spille igjen så funket maskinen fint men kontrollene funket ikke trådløst. det var jo ikke batteri på de så jeg ladet de og når de var ladet så tok jeg ut kabelen og trykte på ps knappen.. Da blinket det 4-5 ganger på alle fire lysdiodene og så ble alle lysa borte! før så blinket det først så ble det stabilt rødt lys på 1-tallet.. Men når jeg har i kabel da funker de men ikke trådløst!! hva er feil? begge kontrollene har blitt sånn. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Da er det sikkert bluetoothen i PS3en som er ødelagt. Har du noe annent som bruker bluetooth du kan prøve? F.eks. et headsett eller tastatur? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Prøv å trykk på PS Knappen mens lysene blinker. Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 har en bluetooth fjernkontroll og den funker.. men når jeg skulle statre ps3 igjen så prøvde jeg å holle knappen inne i 5 sek så den resetta seg liksom og da funker kontrollene igjen jeg skjønner ikke hva som var veil men fungerer nå ^^ Lenke til kommentar
dannad Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Virker som om kontrollerne dine ikke lader seg opp. Når man prøver å starte kontrollere som er tom for strøm, vil de blink 4-5 ganger før de slår seg av igjen. Virker som batteriene i kontrollerne har tatt kvelden. :O Lenke til kommentar
Kris Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Det er jo rart om begge kontrollene har fått ødelagt batteri, for jeg har to kontroller fra realese som fortsatt varer mange timer for hver lading. Kanskje fordi de ikke er brukt på noen måneder? Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 jeg satt den på lading i 24 timer da så i så fall var det rart at de ikke funket liksom? men nvm funker jo nå så Lenke til kommentar
Solow Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg hadde samme problem med min DualShock3. Prøv å slå på PS3 med kontrollen når den er trådløs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå