oslogutt2 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 vil kjøpe meg en mp3 spiller, men det må også være radio på den. har noen noe forslag til hvilke jeg burde kjøpe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Tja, cowon D2 finnes med DAB radio om det er interessant Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 vil kjøpe meg en mp3 spiller, men det må også være radio på den. har noen noe forslag til hvilke jeg burde kjøpe Har du noen kriterier annet enn radio? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Kjøpte meg en Sansa Clip 2GB i går til kr 399 som overraskende nok hadde radio(FM). Lenke til kommentar
oslogutt2 Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 dab radio er fint på mp3 spilleren. jeg jobber som gartner og skal bruke den på jobb. greit om den tåler litt. helst ikke være så stor og ikke koste for mye Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 dab radio er fint på mp3 spilleren. jeg jobber som gartner og skal bruke den på jobb. greit om den tåler litt. helst ikke være så stor og ikke koste for mye Hva mener du med "ikke koste for mye"? Har du et budsjett? Jeg synes jo at Captain Ødegård sitt forslag: Cowon D2 med DAB høres passende ut, men hvis 1350-2019kr er for mye, så bør du kanskje satse på en annen. Hvor stor lagringsplass trenger du? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) dab radio er fint på mp3 spilleren. jeg jobber som gartner og skal bruke den på jobb. greit om den tåler litt. helst ikke være så stor og ikke koste for mye Hva mener du med "ikke koste for mye"? Har du et budsjett? Jeg synes jo at Captain Ødegård sitt forslag: Cowon D2 med DAB høres passende ut, men hvis 1350-2019kr er for mye, så bør du kanskje satse på en annen. Hvor stor lagringsplass trenger du? Hva tåler den av juling? Er kansje greit og gå for en spiller som sansa Clip el. Den bør jo tåle litt når han er gartner, og enkle flashbaserte spillere tåler jo som kjent mer en dyrere spillere med mye teknologi. Endret 20. september 2008 av hardcoregamer93 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Eg har kjøpt meg en Sansa Clip og det virker ikke direkte solid. Den er laget av plastikk og det knirker litt i knappene. MEN, det er ellers veldig god og billig så den anbefales Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Eg har kjøpt meg en Sansa Clip og det virker ikke direkte solid. Den er laget av plastikk og det knirker litt i knappene. MEN, det er ellers veldig god og billig så den anbefales Sansa clip med siliconskin er det jaggu meg ikke annet enn direkte sleggeangrep som kan ta livet av, det skal jeg love deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå