njub Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Cpu temp 30 Amd athlon 2400 MB temp 27 A7N8X deluxxe hva burdet jeg starte med med denne snaxen? Lenke til kommentar
formann Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Du kan jo prøve med 166*13,5 som vil gi deg en XP2800+ Lenke til kommentar
alos Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 skjønner faen ikke hvorfor folk alltid maser om hvor mye dem skal klokke og hvor dem skal begynne og slikt. det finnes jo ingen fasit på dette, den eneste måten å finne det ut er å teste ut selv, man skal ikke ha hengt rundt på forumet i mange dagene før man har lært seg dette. (Men du har vel kanskje din unskyldning siden du regga deg 7 januar) Lenke til kommentar
njub Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 formann ,hvordan stiller jeg det? alos : finnes det ikke en fasit på hvordan man skal clocke? ok begynner og taste litt i notepad,har ingen anelse Lenke til kommentar
formann Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Les denne: http://www.overklokking.no/guides/nybegynn...del1/index.html .. og ta manualen og tiden til hjelp.. da skulle det gå greit Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Overklokking.no skulle bygget videre på nybegynnerguidene sine. Hva som er lurt å gjøre og hvordan man stiller FSB o.l. (Kan hende det er med, leenge msiden jeg leste guidene (ikke det at det stod noe nytt i de da )). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå