morgan_kane Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Har tenkt å formatere en ny WD hardisk til NTSF og lurer på om WD har lagt inn noen spesielle innstillinger som jeg mister. Vil også kunne ha det WD ikonet på harddisken etter formatering også.(i min datamaskin altså) vet det er et dumt spøsmål men eg man lærer jo av å spørre. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Det ligger noen filer/folder på disken som du tar kopi av først. Så legger du disse tilbake etter formatering. Egentlig er det bare autorun fil og folder som trengs for å beholde ikonet. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 ok, så da er det bare og kopiere alle filer og mapper og legge de tilbake. veit du om det er noen skjulte filer og kanskje? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Var ingen skjulte filer på min. Jeg har riktignok MyBook, men regner med at dette er likt. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 takk det funket:) akkurat som før bare i NTFS. Lenke til kommentar
a2j_marianne Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Har tenkt å formatere en ny WD hardisk til NTSF og lurer på om WD har lagt inn noen spesielle innstillinger som jeg mister. Vil også kunne ha det WD ikonet på harddisken etter formatering også.(i min datamaskin altså) vet det er et dumt spøsmål men eg man lærer jo av å spørre. Hei! Eg har ikkje det ikonet på mi maskin. Dvs. det kjem opp av og til når eg har trykka på "Reparer filsystem". Har du hatt ikonet heile tida, også før du formaterte? (Eg har ikkje formatert.) Tenker du også at det er noko feil viss ikkje ikonet visest? Kan eg spørre deg korleis du formaterte? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 hadde ikonet før eg formaterte også. er jo mulig du har feil. men WD har noen programmer som kan sjekke hardisken. for å formatere gjorde gikk eg inn på start meny, kontrollpanel/ administrative verktøy/ datamaskinbehandling/ lagringsplass/ diskbehandling og høyreklikket på hardisken og valgte formater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå