Mekker`n Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Hoy! Pcen her er helt på bærtur. Vanlig Vista 32-bit home premium. Harddisken jobber konstant og jeg får ikke kjørt defragmentering eller systemgjennoppretting osv.. Ingenting funker og alt bare henger osv.. Så da tenkte jeg og re-installe vista, men hvordan? Det er pre-installed altså ingen cd. Hjelp! Jeg får helt mark av denne pcen! (har samme vista vista verson på cd just in case) Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 vanligvis er det en bestemte F-tast man bruker for å gjennopprette hele pc'en til da den var nytt. du glemte å nevne hvilket merke pc du har. du kan ringe kundeservice til din merke og spør hvordan dette gjøres ( forskjellig fra merke til merke ) lykke til Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Hei,bare les i manualen,der står det hvilken taste-kombinasjon som "starter" recovery-funksjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå