LucarioX Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Har hørt at man kan bruke Sixaxis kontrollen i Windows spill, men får det ikke til å fungere. Har koblet kontrollen til PC`en med USB og Windows finner den, men den fungerer ikke i spill. Har hørt at man må ha en driver eller noe sånt, men når jeg googler finner jeg bare sider man må registrere seg for å laste ned. Noen som vet hvordan jeg får dette til å funke? Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Driver 1. Download and install the filter driver (libusb-win32-filter-bin-0.1.10.1.exe).2. Unpack ps3sixaxis_en.exe 3. Plug the SIXAXIS into your PC. 4. Run ps3sixaxis_en.exe once. 5. Push the PS button on the SIXAXIS once if it doesnt see it straight away. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Funket ikke Kontrollen står bare å blinker enda. Mulig jeg ikke fikk installert ps3sixaxis_en.exe ordentlig. Kjører filen og en svart boks kommer opp, men forsvinner igjen med en gang. Noen som vet hva jeg gjørt galt? Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Kontrollen blinker alltid når du har den koblet til pcen, siden den lader. Kanskje ikke spillet du prøver ikke støtter gamepad? Endret 13. september 2008 av sv1 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Joda, spillet støtter gamepad. Kontrollen kommer kommer opp i spillet og alt, men den vil ikke funke. Går ikke å kalibrere den i Windows heller... Bruker Windows Vista Home Premium. Takk for svar forresten Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Du får søke litt rundt på google etter tips til hvordan få den til å funke i Vista. F.eks.: http://www.video-game-forums.com/general-o...is-windows.html Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Funka ikke det heller, veldig rart Har googla i en time nå Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Har selv prøvd den, men fikk det ikke til. Samme problem. Prøvde flere spill, men knappene registreres ikke. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Kanskje denne lille guiden fungerer! Jeg har selv ikke testet den, men min medskribent på siden sier den fungerer! http://www.psavisen.com/news.php?id=213 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Nope, heller ikke den funket Lenke til kommentar
vicheous Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Sjekk her: Sixaxis on Vista Den virker for meg hvertfall! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Nope, heller ikke den funket Den funket fint for meg Mercenaries 2 er mye bedre med Sixaxis. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Sjekk her: Sixaxis on Vista Den virker for meg hvertfall! Yey, den funka Tusen takk for alle svar! Lenke til kommentar
vicheous Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Sjekk her: Sixaxis on Vista Den virker for meg hvertfall! Yey, den funka Tusen takk for alle svar! Bra det funket da!!! Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) noe sånt for mac tru? http://tattiebogle.net/index.php/ProjectRoot/Ps3Controller Endret 23. september 2008 av Henry9 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Noen som vet om driver til Windows 7? Den jeg lastet ned til Vista kan ikke engang lasted ned til Windows 7. Får bare opp masse rare tegn. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Ingen som vet om driver til Windows 7? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå