kamisama Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Hei, (ja jeg vet dere har 100 slike tråder) men jeg trenger en ny laptop, og kan såpass lite om laptoper at jeg trenger litt hjelp. Laptopen skal brukes til skole (Skriving, Flash animasjoner, Photoshop etc) og i fritida blir det mye film og MSN. Jeg spiller egentlig ganske lite, klager ikke om den kan kjøre noen spill (; men jeg er ikke en gamer. Skal helst ha en god skjerm da jeg ser mye film og kanskje ett batteri som duger til en halv skoledag, men må ikke ha noe ekstremt batteri da den stort sett kommer til å stå hjemme. Budsjettet er på cirka 6000 Takker og bukker for alle svar! Endret 13. september 2008 av Skagen Tre-ords-regelen. =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Spørsmålet er om du vil ha 12, 15,4 eller 17 tommers skjerm. Elkjøp er alltid inærheten: 15 tommer: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...a4AAAEO7cks9Q5D 17 tommer; denner er litt bedre: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...a4AAAEO7cks9Q5D Tipper på at du ikke er merkebevisst Lenke til kommentar
kamisama Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 (endret) De så gode ut, men så fant jeg denne: Acer Aspire 5930G, Den virka som en veldig god deal, men kan jeg få noe bedre av og feks sette sammen noe hos multicom eller kjøpe en HP (har hørt gode ting om HP) ..fant nettop ut at broren min muligens kommer til å bruke den til noe spilling også da han har funnet ut at han liker spill o.O Jeg la merke til at skjermoppløsningen var 1280x800 ..syntes jeg hørtes veldig lavt ut eller er det bare meg (min forige var 17" og hadde 1440x900) Har også hørt noen gode ting om Dell sine XPS maskiner, men mener og ha lest ett sted at du betalte mye for utsende der Endret 16. september 2008 av kamisama Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 De så gode ut, men så fant jeg denne: Acer Aspire 5930G, Den virka som en veldig god deal, men kan jeg få noe bedre av og feks sette sammen noe hos multicom eller kjøpe en HP (har hørt gode ting om HP) ..fant nettop ut at broren min muligens kommer til å bruke den til noe spilling også da han har funnet ut at han liker spill o.O Jeg la merke til at skjermoppløsningen var 1280x800 ..syntes jeg hørtes veldig lavt ut eller er det bare meg (min forige var 17" og hadde 1440x900) Har også hørt noen gode ting om Dell sine XPS maskiner, men mener og ha lest ett sted at du betalte mye for utsende der Et av alternativene er jo denne maskinen, som Kjetil ville ha foretrukket Oppløsninger er større fordi skjermen er større Tror jeg vertfall, ikke skyt meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå