AndersK_ Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Ja, noen som har hørt noe om/bestilt noe derfra? Er litt merkelig med forhåndsbetaling, men alikevel, er det høye fraktpriser ect.? o/ Purken! Lenke til kommentar
KT400 Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg har bestilt en del derfra. Har ikke opplevd noen problemer med servicen / leveransen. Jeg er selv ganske skeptisk til forhåndsbetaling, men ser jo at man med denne løsningen slipper unna med kostnader til postoppkrav. Min bestilling ankom som 4 kolli, og jeg betalte totalt sett kr. 160,- i frakt, noe jeg syns ikke er så verst. - Her er hva Vaagenconsulting skriver: For å kunne tilby sluttbruker/kunde gode priser har Vaagen Consulting valgt å bruke hovedsakelig importør/leverandør sine lager. Produktene blir derfor sendt direkte fra importør/leverandør sine lager. Ergo hvis du velger produkter fra forskjellige importører/leverandører blir det belastet med ekstra fraktkostnad De tar kr. 30,- i ekspedisjonsgebyr. En ting jeg synes er greit på denne webshopen, er at man etter "handlerunden" sender en forespørsel om å få et tilbud på varene - i stedet for at man kjøper varene der og da. Litt ok å få tid til å se gjennom handlelisten dersom man har glemt noe underveis. Alle våre kunder vil få et uforpliktende tilbud med reell fraktkostnad og eventuelle miljøgebyr. Lenke til kommentar
Mortimer Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Må bare si meg enig, har bestilt to ting derfra og servicen har vært upåklagelig. MVH. Morten Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Har ingen erfaring derfra da jeg aldri har bestilt noe der. Men de kunne trengt en ny nettside altså. Syntest det er ganske rotete i webshoppen deres, og det trekker ned mitt førsteintrykk av dem. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Har ingen erfaring derfra da jeg aldri har bestilt noe der. Men de kunne trengt en ny nettside altså.. Hvorfor poster du her da?? Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Mistenkelig få innlegg fra de som har erfaringer... *paranoid-for-egenreklame-postinger* Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 Hva mener du med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå