Gå til innhold

Konfigurert data fra Komplett - Verdt det?

Anbefalte innlegg

stasjonar.png

Jeg valgte de delene jeg selv har kunnskap om å være best til prisen. Budsjettet mitt var egentlig på rundt 6000, men gjør ikke så mye om det går litt over(om ikke under). Er det verdt pengene, eller er det lett å få en bedre PC til en billigere penge? Issåfall tar jeg gjerne i mot hjelp av konfigurering av en Gamer PC på komplett til et budsjett på 6000~ kr. Det må ikke nødvendigvis være lagd for gaming, ettersom jeg ikke spiller så mye. Men skal helst være en kraftig PC som kan dra flere programmer uten å bli treig, og klare å redigere store bilder(Photoshop) og blant annet redigere filmer(Sony Vegas evt.) uten ekstrem lag.

Spillene som følger med PC'n er inkludert i prisen. Trur ikke det blir lagt på. Jeg trenger egentlig ingen av spillene, men 2 av dem kan være greie å teste ut for å ha noe å gjøre.

Takk for hjelp.

Endret av Fakeor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svenni212000 sine 3 forslag er alle - etter min mening - bedre enn ditt opprinnelige forslag. Så svaret på spørsmålet ditt er NEI - ikke kjøp denne Gamer PC'n. En annen ting som mange Gamere glemmer å tenke på er støy...Blir lett litt, for noen plagsom, viftestøy ut av de råeste gamer pc'ene - så sjekk data for strømforsyningen og vifta som følger med denne nøye, samt kvitt deg med CPU vifta som følger med og erstatt denne med noen annet.

Lenke til kommentar

Okay. Tusen takk. :)

Jeg trur jeg velger det 3. eksemplaret fra hvor perfekte tilbakemeldinger den har fått. Om ikke dere ville valgt noe annet, så klart.

Og da jeg konfigurerte Gamer PC'n, så tenkte jeg på støy. Jeg gikk inn og så på de valgene av kabinett og strømforsyning, og så på tilbakemeldingene. Jeg valgte de som hadde flest tilbakemeldinger om perfekt støynivå.

btw.

Jeg skal kjøre Windows XP på den. Komplett hadde en warning om at full utnyttelse av 4gb RAM fungerte bare på Vista. Jeg antar så klart ikke at det ikke vil fungere på XP, men er det en stor, merkbar forskjell?

Går nok uansett for Conan pc'n. :)

Takk igjen.

Lenke til kommentar
AMD Phenom PC har hakket bedre skjermkort

Conan PC har Hakket bedre CPU

AMD Phenom PC har hakket bedre Hovedkort

Conan PC har hakket bedre kabinett.

En ide kan vell muligens være å kombinere det beste fra disse to?

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...42-26098EBF4B22

Ser at dem ikke har prosessoren du anbefalte på lager. kunne du ha anbefalet en annen? samme prisklasse, gjør ikke noe om det er litt mer eller mindre.

Takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...