SatanClaws Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Kjøpte en Razer Copperhead, for ca 1 år siden, og har brukt den daglig siden.. Her for ca 2 dager siden begynte den å "kutte" slo seg av og på igjen, bare vas, dette ble verre og verre til den nå hver gang jeg tar i den mister den kontakt med pc'n... Noen som vet hvor man kan få ny ledning ? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg veit at Razer har veldig mye problemer med USB tilkoblingen hvert fall. Jeg slet veldig mye med dette når jeg gamet. Dette var med Diamondback, Copperhead og Habu. Habu tok kaka, den slokna etter kun 1 uke. Lenke til kommentar
Deadalus Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Lever den inn der du kjøpte den å klage. Dette er jo en forbruker sak. Mulig du har kjøpt den i utlandet eller på ebay. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 samme skjedde med meg, lokaliserte problemet til der ledningen gikk inn i musa, kappet bort denne delen og lodda endene sammen, nå funker musa som bare det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå