Sovesofa Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Heisann.. plutselig idag så hadde skjermen min forandret seg, på min bærbare Acer alt var på en måte blitt større og kornete hvis dere skjønner hva jeg mener..da står den på 1024x780, og det er jo alltid det jeg har hatt den på før, jeg prøver å endre skjerminnstillingen og ender opp på 1280x720, men alt er kornete og fælt, utrolig irriterende.. er det noen som vet hva som kan ha skjedd her? alt er også på en måte strekt, windows bilde nederst i venstre hjørne er blitt mer eggeformet enn rund... setter stor på pris på hvis noen har peil på dette Edit: at det går ann.. jeg hadde i VGA kabelen, derfor alt ble så skurrete, siden den enderer skjerminntillingen, posten kan bare stenges Endret 13. september 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 LCD-skjermer har kun én "korrekt" oppløsning. Du må finne ut hva som er den maksimale oppløsningen du kan ha på PC-en, og sette den på det. Du finner den i spesifikkasjonene på siden til Acer, eller i brukermanualen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå