morgan_kane Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 hei. har ADSL basis eller pluss fra telenor. husker ikke hvilken. problemet mitt er at jeg ikke får ytnyttet opphastigheten for fult i utorrent. har sefølgelig åpnet port på rutern. hvis f. eks 800stykk seeder og 300leecher så burde jo eg også få utnytta linje opp for fult, men nei. sitter på trådløst nett, men det skal ikke være problemet. har lastet opp 50kB/s på det meste på en torrent der det bare va 5 seeders. noen ideer til ka eg kan gjøre? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Du får ikke lastet opp mer uansett hva du gjør. For å finne ut maksimal opp/ned hastighet du kan få så må du dele hastigheten din hos telenor på 8. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Hvis eg ikke bruke linja til annet enn å laste opp burde eg jo glatt ha lastet opp 40-50kB/s. Noen som veit hva som kan gjøres for å "tvinge" utorrent til å laste opp mer? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hvor mye du laster opp kommer jo ann på hvor mange som laster ned torrenten. Men 50kB/s er maks upload hos deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå