Graimer Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 hei Jeg lurte bare på om noen kunne bekrefte at auto classification i qos på for.eks. Dir655 funker fint selvom dhcp er skrudd på ruteren? (har dhcp og dns på en windows server) Takker på forhånd :-) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg har ikke testet dette på min D-link men auto classification er jo en prioritering av trafikk som ikke er 'konstant' som f.eks filoverføringer eller streaming. Det bør derfor gå bra uavhengig av ipadresser som er valgt. Lenke til kommentar
Graimer Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 det jeg tenkte og.. for Auto classifications skanner nettpakkenes størrelse og hvor ofte de blir sendt, så regna med at det ikke gjorde noe om jeg hadde dhcp osv en annen plass, men greit å sjekke ^^ vil gjerne ha qos'n til å hjelpe 360n min litt på Live når jeg laster ned noe på en av de andre pcene i huset. Er ikke aleine om å bruke internett linje, og bittorrent bruker jo så mange tilkoblinger at linja og rutere kneler lett Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Du har jo absolutt en av de bedre routerne for bittorrent. Har selv DIR-635 som er samme router uten Gbit-portene. De skal tåle over 200 samtlige forbindelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå