Gå til innhold

HP iPaq 514, duger den?

gamerman

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal ha en telefon og dette er kriterene:

# Snakker mye i telefon, trenger derfor ok batterilevetid og evt god lyd

# Skriver mye meldinger, må være grei nok å skrive på

# WiFi, må ha muligheten til å koble meg opp på nettet her hjemme og evt bruke Opera Mini browser. (Dette betyr da ingen kostnader på abonnentet mitt i mobilen sant?)

Jeg har da sett litt på HP iPaq 514 og den virker billig, samt at de som klager på battri levetiden kan laste ned en hotfix på HP sine sider så virker dette som en god mobil. Hvordan er det med video? Kan den spille av noe video fra nettet som f.eks 3gp eller avi?

Grunnen til at denne er et alternativ er at den er så billig.

Håper på god hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du ikke trenger smarttelefon, så har denne wifi:

https://prisguiden.no/product.php?productId=92893

Forgjengeren som er ganske lik, bare uten Wifi, har jeg hørt mye bra om :)

Men denne er jo 1000 kroner dyrere en HP sin xD

Hvordan er det med smart telefon, kan denne spille av wmv og sånt av nettsider? Kan evt den andre telefonen det?

Den er nok bedre en HP på masse kanskje ^^?

Lenke til kommentar

Altså, ingen av disse telefonene har store skjermer. Så å surfe på nettet gjennom wifi blir ikke den største opplevelsen vil jeg tro. Hvis hovedbruken er surfing, så kanskje du skal se etter en telefon med litt større skjerm? Prisen vil jo da bli høyere selvsagt.

Lenke til kommentar
Altså, ingen av disse telefonene har store skjermer. Så å surfe på nettet gjennom wifi blir ikke den største opplevelsen vil jeg tro. Hvis hovedbruken er surfing, så kanskje du skal se etter en telefon med litt større skjerm? Prisen vil jo da bli høyere selvsagt.

Jeg surfer nå på en mobil som er sånn klapp telefon, den heter: Nokia 6125

Synes skjermen er helt grei og sånt men hastigheten er helt forjævlig pga ikke wifi. Trenger egentlig bare noe som er bedre en det og regner med HP telefonen er det :p

Lenke til kommentar

Det er den nok ja. :) Har du prøvd Windows Mobile før? Det er stor forskjell på menysystemet i forhold til den mobilen du har nå. En del mer avansert, men også mer muligheter selvsagt. Masse programmer du kan innstallere og slik. Hvor mye penger vil du legge i en ny telefon?

Her er en video av HP iPaq 514:

Lenke til kommentar
Det er den nok ja. :) Har du prøvd Windows Mobile før? Det er stor forskjell på menysystemet i forhold til den mobilen du har nå. En del mer avansert, men også mer muligheter selvsagt. Masse programmer du kan innstallere og slik. Hvor mye penger vil du legge i en ny telefon?

Her er en video av HP iPaq 514:

Jeg hadde tenkt til å kjøpe meg en 2 gen ipod touch senere så egentlig er dette bare fordi jeg trenger ny mobil og mobilen må være god å skrive sms, snakke i og ha mulighet for litt programmer sant WiFi. HP så jo veldig bra ut også egentlig til den prisen å være, 900 kroner.

Har ikke så mye mer å invistere i en det skjønner du ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...