e(XP)erience Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg måtte formatere i dag. Da kopierte jeg over mange av de tingene jeg ville ha, men så glemte jeg mappa med bilder. Der er det mange bilder som jeg ikke vil og kan miste. Vet noen her om det går ann å få dem tilbake ved hjelp av et slags recovery program eller noe?? Lenke til kommentar
Konge Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 http://www.runtime.org/gdb.htm Funket kjempe hos meg så fremt det ikke er mp3 du skal hente ut for det ble kaos . Det skal betales for det men du finner vel en løsning på det problemet for å si det slik . Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Easy Recovery er smaskens til slikt. Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Takker for raskt svar Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 http://www.runtime.org/gdb.htm Funket kjempe hos meg så fremt det ikke er mp3 du skal hente ut for det ble kaos . Det skal betales for det men du finner vel en løsning på det problemet for å si det slik . Så vidt jeg har forstått kan man åpne en fil om gangen. For å gjennoprette de lagrer man de vel da bare på nytt et annet sted. Vasnkelig om man skal gjennoprette en hel disk, men går vel greit med et par bilder. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 De fleste gjenopprettingsverktøy jeg har vært borte i, krever at man gjenoppretter til en annen plassering enn den partisjonen/disken man har gjort noe dumt med. Grunnen burde være nokså åpenbar. Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Kan en bare gjenopprette en fil om gangen. Det er altså snakk om noen hundre bilder, nær tusen faktisk.... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Easy Recovery tar glatt en hel disk den, om det så skal være. Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Takker og bukker for alle svar. Har ikke tid til å teste programmene i kveld. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 men...åssen klarer de det a? Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 fordi dataene ikke blir slettet, bare informasjonen om hvor den ligger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå