Gå til innhold

Kjøpe spill i Frankrike, Språk?


vegavnil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Coveret er nok på spansk, men selve spillet's språk vil justere seg etter hvilket språk du har på PS3'en. I alle fall på de fleste spill.

 

Kjøpte Gran Turismo 5: Prologue og Uncharted: Drake's Fortune (Del Tesoro De Drake :p) i spania, og språket forandret seg til norsk på uncharted og engelsk på GT :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da fikk jeg en bekreftelse på hvor stygge franskmennene er, kjøpte fifa09, der fantes det kun: fransk, tysk, tjekkisk, russisk, italiensk, polsk. INGEN ENGELSK, kan leve med tysk, og fifa er jo like digg, men hendelse hvor sært dette var!

 

Bare en heads up for folk som skal kjøpe spill i frankrike...

Lenke til kommentar
Da fikk jeg en bekreftelse på hvor stygge franskmennene er, kjøpte fifa09, der fantes det kun: fransk, tysk, tjekkisk, russisk, italiensk, polsk. INGEN ENGELSK, kan leve med tysk, og fifa er jo like digg, men hendelse hvor sært dette var!

 

Bare en heads up for folk som skal kjøpe spill i frankrike...

Det er det styggeste jeg har hørt :p Ratchet og Clank hadde du nok fått på norsk tilogmed.

Lenke til kommentar

Språket på spill varierer fra tittel til tittel. Jeg har kjøpt (orginale) spill i Russlad som var på engelsk, og jeg har kommet over spill som kun tilbydes på russisk. Det samme gjelder for Polen, Latvia og Spania.

 

Et godt tips er å se bak koveret, på en del spill står det hvilke(t) språk det er på. Hvis ikke det står noe er det bare å spørre betjeningen i butikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...