vegavnil Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Hei, skal til frankrike i høstferien, da kommer tilfeldigvis Fifa09 ut, så lurer på om ettersom franskmenn er verdens særeste mennesker, om de da har KUN fransk på spillene sine, samt covere, eller om man kan skifte til Engelsk innpå spillet? Takk Lenke til kommentar
alfarnes89 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Vet ikke, men for maaaaange år siden så kjøpte eg Pokemon riktig nok til gameboy men det var det bare Fransk! Men eg overlevde jo... Men det er jo PS3, og den gang så brukte eg gameboy,,, kanskje dem har toke med engelsk talende og ;P Lenke til kommentar
aloras Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Coveret er nok på spansk, men selve spillet's språk vil justere seg etter hvilket språk du har på PS3'en. I alle fall på de fleste spill. Kjøpte Gran Turismo 5: Prologue og Uncharted: Drake's Fortune (Del Tesoro De Drake ) i spania, og språket forandret seg til norsk på uncharted og engelsk på GT Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Til ps3 regner jeg med at du får alt mulig... Men er ganske sikker på at Engelsk er der, siden fransk stortsett er på alle spill. Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Nokon som veit om det og gjelder spill kjøpt i Tyskland? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 PS3 spill er sonefrie, så spill fra tyskland virker. Det eneste som er annerledes er at det kanskje er tysk cover. Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det veit eg, det eg meinte/lurte på om spilla et bare på tysk eller om dei er fleir språklige. Rekner med at dei er det, men hadde vert greit å vere sikker. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg bestilte motorstorm fra Elprice og fikk tysk cover + manual. Men spillet var på engelsk. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Motorstorm er på norsk og, og alle spill fra tyskland er på engelsk og noen er også på norsk. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Har PS3en min på engelsk. Hater dubba greier, og har aldri noengang hørt noe norsk i noe spill. Håper dog jeg får mulighet til begge deler med LBP, vil ha både Eia og Fry. Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Som eg trudde, takk for svar. Greit med tysk men synest det er behagligere med engelsk. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Da fikk jeg en bekreftelse på hvor stygge franskmennene er, kjøpte fifa09, der fantes det kun: fransk, tysk, tjekkisk, russisk, italiensk, polsk. INGEN ENGELSK, kan leve med tysk, og fifa er jo like digg, men hendelse hvor sært dette var! Bare en heads up for folk som skal kjøpe spill i frankrike... Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Da fikk jeg en bekreftelse på hvor stygge franskmennene er, kjøpte fifa09, der fantes det kun: fransk, tysk, tjekkisk, russisk, italiensk, polsk. INGEN ENGELSK, kan leve med tysk, og fifa er jo like digg, men hendelse hvor sært dette var! Bare en heads up for folk som skal kjøpe spill i frankrike... Det er det styggeste jeg har hørt Ratchet og Clank hadde du nok fått på norsk tilogmed. Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fant ei sjappe som leier ut ps3 spill (og wii!) så eg får testa spilla sjikkelig får eg eventuelt kjøper koster bare 1,1euro pr dag Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Språket på spill varierer fra tittel til tittel. Jeg har kjøpt (orginale) spill i Russlad som var på engelsk, og jeg har kommet over spill som kun tilbydes på russisk. Det samme gjelder for Polen, Latvia og Spania. Et godt tips er å se bak koveret, på en del spill står det hvilke(t) språk det er på. Hvis ikke det står noe er det bare å spørre betjeningen i butikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå