Gå til innhold

Ønsker konstruktiv kritikk av flash intro...

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg har laget en flash intro for å presentere tjenesten jeg tilbyr, så jeg ønsker å vite hva dere synes... førsteinntrykk, følelse av profesjonalitet og utførelse, hvorvidt dere blir interessert i å vite mer eller ikke, om siden kanskje er mer forrvirrende enn opplysende osv. Siden er kun ment for å presentere en tjeneste og skal ikke gi informasjon utover det. Mer informasjon får man selvfølgelig ved å henvende seg. Tusen takk hvis noen gidder :)

Ønsker også å høre deres personlige mening om hva dere ville ha gjort annerledes og hva som bør forbedres generelt. Som takk for bryet får dere en kopi av flash introen ved å ta kontakt! Hvis noen vil ha da... :wee:

www.frankberg.no

Endret av Hotlover
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

likte ikke musikken, ei heller at det ikke går fram hva du egentlig driver med, virker som om det har noe med kosthold eller trening å gjøre?

dessuten syntes jeg den tar for lang tid til å komme til poenget.

skjønner dessuten ikke hva domenenavnet har med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Jeg synes det var en ganske pro intro, godt utført og behagelig for øyet, musikken er rævva dog, kunne ha vært forbedringer der uten tvil. Hva selve utførelsen angår ville jeg ha gitt en sterk 8/10.

Takk for kritikken! Har du et godt forslag til hvillken type musikk som kanskje hadde vært bedre?

likte ikke musikken, ei heller at det ikke går fram hva du egentlig driver med, virker som om det har noe med kosthold eller trening å gjøre?

dessuten syntes jeg den tar for lang tid til å komme til poenget.

skjønner dessuten ikke hva domenenavnet har med saken å gjøre.

Takk for kritikken! Gidder du å nevne hva du eventuelt likte også? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...