Kiro Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Leitet litt rundt her på forum og ble overrasket om at de ikke hadde noen psych tråd. info:Link Jeg for min del synes serien er underholdene,morsom og spennende Endret 13. september 2008 av Missy9001 Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg elsker Psych! Shawn er bare dritrå! Han er helten min. Og seff, Gus' opener: "You heard about Pluto? That's messed up." Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Kjempefin underholdning. Inne i 3 sesong nå. Har holdt en fin og stødig kurs fra første episode. Vittige kommentarer og fine plot. Har sansen for Lassiter ;] Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Leitet litt rundt her på forum og ble overrasket om at de ikke hadde noen psych tråd. Psych på NRK Genial serie, men begynner faktisk å bli litt smålei. Den er blitt ganske repetative. Riktignok prøver de å fikse noe mellom Shawn og Lawson, men synes ikke de greier det helt. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Mente for det amerikanske sendeskjemaet... Jeg så den nyeste episoden ( Gus Walks into a Bank )og må nok si at den ikke var den beste i denne sesongen men satt alikevell og lo mesteparten av tiden ... Sesongens beste episode så langt må nok være The Greatest Adventure in the History of Basic Cable ,håper det kommer flere episoder som den Endret 14. september 2008 av Missy9001 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 heh, likte ikke the great adventure jeg faktisk. Ble så altfor ulikt hva man normalt ser. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 The Great Adv... ble egentlig ganske slitsom. De pakket handlingen til en vanlig 1,5 timers mysterie film inn i en episode på 45 min.. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Psych begynner igjen på Fredag Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Siste episoden var knallbra. Jeg digger de raske dialogene mellom Shawn og Gus! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå