Gjest Slettet+89234341 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 sikkert akselerometeret dvs den saken som viser spilleren hvilken retning den holdes. Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 sikkert akselerometeret dvs den saken som viser spilleren hvilken retning den holdes. Var egentlig det jeg tenkte, men ville bare være sikker. Så iPhone/iPod touch gir fra seg den samme lyden også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Ikke det jeg kan høre... gudene vet, mulig det er en løs del Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Dro til nærmeste Apple Store og fikk testet ut de andre iPodene der, og det viste seg at min var ikke den eneste som hadde den lyden. Men det er to ting jeg savner med 4. generasjons nano; 1: "spilles nå" viser ikke antall sanger albumet/spillelista har 2 (ikke viktig, men verdt å nevne): laveste lydnivå er temmelig høyt Endret 20. januar 2009 av apegutt_90 Lenke til kommentar
duppersen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fikk meg endelig ny ipod 16 gb. Det eneste jeg lurer på er hvorfor jeg tvinges på ny og "bedre" meny. Jeg vil ikke ha noe bilde når jeg spiller av sanger, kun tittel, artist og album, men neida jeg må heller ha coveret på cd'en som dekker over halve skjermen selv om det er helt uinteressant. Jeg får heller ikke vite hvilket nummer i playlisten jeg spiller nå. Så har vi shake kontrollen som jeg hadde gledet meg til fordi jeg har noen playlister som må spilles i rekkefølge, og noen jeg liker å ha shuffle på. Men neida når jeg shaker den, så går den ut av listen å starter shuffle på alle sangene. Med 13GB musikk er jeg svært lite interessert i å høre alt på shuffle. Hvorfor er det så vanskelig å lage et nytt produkt som det er mulig for de som vil at ser ut som det forrige? Og hvis noen skulle lure så kjøpte jeg ny fordi jeg ville ha en mindre ipod med mer batteri tid, selv om jeg var fornøyd med min gamle 3g vanlig ipod, eller hva den nå heter. Jeg måtte bare få ut litt frustrasjon etter å nesten angre på kjøpet mitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det er vel strengt talt din egen feil for å ikke ha sjekekt ting på forhånd. Ipod har aldri vært en god musikkspiller, og tviler sterkt på at den blir det. mangler funksjoner, lydkvalitet og batteritid som konkurrentene har, og alt er overlesset for å virke attraktivt for folk som ikke gidder gjøre noe research før de kjøper noe Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Noen som kan anbefale en FM sender til iPod? Gjerne fra ebay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå