Laffe Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Bare dra sanger over på iTunes. og trykk delete kanppen og deretter så letter sangen seg? Lettere blir det ikke ;p EDIT: Noen som vet hvordan man kan slå av Coverflow? er litt irriterende tiltider. Endret 10. oktober 2008 av laffe Lenke til kommentar
clfever Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ipoden klikker nå helt for seg, hvordan reseter jeg den? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Du resetter iPoden ved å holde inne "Select" og "Menu" samtidig. Hold inne i ca 10 sekunder. Dette var ikke værre enn et kjapt google-søk unna btw Husk det til neste gang. http://www.apple.com/support/ipod/tutorial...leshooting.html Lenke til kommentar
clfever Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Hei! Det er en video jeg har lyst til å overføre til Ipoden, men det går ikke. Hva må jeg gjøre for at det skal skje? Endret 12. oktober 2008 av sirkelens ende Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Noen som har testet noen vesker til vidunderet? Lurer litt på disse to: alt. 1 alt. 2 Vet noen om det går ann å ta av selve ipod beskyttelsen fra remma? Tror det går ann på griffin modellen, men usikker på Belkin. Noen som vet? Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Igår kveld vart eg den heldige eiger av den nye nanoen med 8GB i grå ^^ råtøff liten sak, også så EKSTREMT lett :O aldri trudd den var så liten og lett Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Igår kveld vart eg den heldige eiger av den nye nanoen med 8GB i grå ^^ råtøff liten sak, også så EKSTREMT lett :O aldri trudd den var så liten og lett Har virkelig lyst på en iPod nano 4g 16 gb, men skal prioritere Sennheiser CX300 først. Har en 3g 8 gb fra før, og er glimrende fornøyd med den. Synes ikke det er så stor forskjell innholdsmessig mellom 3g og 4g, så den største grunnen for å gå til innkjøp av en 4g er vel pga minnekapasiteten. Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Eg vurderte og 16GB, men hadde ikkje penger til den, og 8GB greide eg egentlig meg med på 3gen nanoen, men går bite tenna sammen og greie meg fordi 16GB er digg, men koster jo. Du vil merke vektforskjell mellom 4gen og 3gen og du går og lurer på om du har mista den fra lomma for du merker den ikkje. Hehe Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nå er altså den nye nanoen kommet! Den har jo da fått akselerasjonsmåler, leste da at man faktisk kan benytte seg av slike type spill som reagerer på hvordan du snur og vender på den! Også viss du rister på den blir det spilt sanger i tilfeldig rekkefølge.. Var denne versjonen velykket? Noen her på forumet som har tenkt å kjøpe den? Prisen her i Norge var på 1190,- Det er da for svarte ikkje ein "Trådlaus-Wii" eg har lyst på, men ein mp3spelar. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Da får du gå for noe annet da. ;p Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 reagerte bare på at det var det eneste trådstarter skriver om, ellers ser den interesant og fin ut Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Eg vurderte og 16GB, men hadde ikkje penger til den, og 8GB greide eg egentlig meg med på 3gen nanoen, men går bite tenna sammen og greie meg fordi 16GB er digg, men koster jo. Du vil merke vektforskjell mellom 4gen og 3gen og du går og lurer på om du har mista den fra lomma for du merker den ikkje. Hehe Frister med 4g, ja! Men 3g veier i underkant av 50 gr, så du skal være veldig liten og pinglete hvis du får problemer med å drasse med den Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Du merker ikkje at du bærer på ein 3g når du tenker på vekta, men formen, 4g er avrunda i kanter og enda lettare. På den måten merker eg forskjell i lomma, ikkje tyngden så mykje Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Er det egentlig litt upraktisk å ha hoetelefonutgangen i botn på iPoden? Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Er det egentlig litt upraktisk å ha hoetelefonutgangen i botn på iPoden? Nei, det er mer praktisk siden da kan du styre den i lomma på riktig vis (og ikke speilvendt). Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Er det egentlig litt upraktisk å ha hoetelefonutgangen i botn på iPoden? Ikkje upraktisk i det heile Lenke til kommentar
mortenma Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) howdy har hatt min nano 4g. 8gb i 2-3 uker nå og er i grunnen veldig fornøyd. Dette er vel min første dedikerte mp3-spiller så jeg sliter enda litt med å utnytte potensialet hehe For meg som ikke har brukt mp3spiller noe særlig før og ikke har erfaring med Apple sine produkter sleit jeg litt i starten. Er etterhvert ikke blitt noe storfan av iTunes men håper det snur seg.. Jeg synes spilleren er helt fantastisk om du klarer å se bort fra lyden som standardøreproppene leverer. Menyen er fin, skjermen er fin, aksellerasjonsdingsen er også en finfin liten funksjon ++.. Har pr dags dato ikke hatt noen problemer med spilleren min. Det har funka toppers å konvertere avi filer til mp4 filer for å spille de av på podden. Så etter min subjektive mening til dere som ikke har kjøpt og lurer på å kjøpe en 4.gen, synes jeg dere bare må smiske ekstra mye til foreldre/kjæreste/venner mtp å få ein slik ein under juletreet. Til dere andre som sitter med pengene og ruger, løp og kjøp Endret 2. november 2008 av mortenma Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg har hørt at nano 4g har veldig skarpe kanter som til tider irriterer. At når man f.eks sykler med den i lomma, så kjenner du at den stikker mot låret osv. Hva er deres formeninger? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Uenig. Hvis den skal stikke så må jo nanon stå utover og ikke ligge hvis du skjønner ;p Ihvertfall, jeg har ikke merket noe.. Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hei! Jeg har nettopp fått en oransj iPod nano 16 gb i bursdagsgave! Men når jeg har selve iPoden inntil øret og rister, gir den fra seg en liten lyd (veldig lav lyd, du må med andre ord lytte veldig godt) som høres ut som om det er en løs del i spilleren. Så det jeg lurer på er om deres nano 4g gir fra seg den samme lyden? Eller er det min det er noe feil med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå