Gå til innhold

Apple iPod nano 4. genrasjon tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har fått tak i 16gb'en ennå da?

Lurer på det samme selv, hos apple.no står det levering om 5 dager, mens nettbutikkene (komplett etc.) bare pusher datoen ett par dager fram for hver dag som går.

Mener også å ha hørt at elkjøp venter den inn i uke 42, altså om 2 uker.

Er som irriterende å vente i det uendelige :(.

Lenke til kommentar
Noen som har fått tak i 16gb'en ennå da?

Lurer på det samme selv, hos apple.no står det levering om 5 dager, mens nettbutikkene (komplett etc.) bare pusher datoen ett par dager fram for hver dag som går.

Mener også å ha hørt at elkjøp venter den inn i uke 42, altså om 2 uker.

Er som irriterende å vente i det uendelige :(.

Jeg fikk min sorte 16GB igår 30/9 fra Apple store. Den ble levert med UPS på døren gratis. Bestilte den den 23/9 og ble sendt fra Apple 27/9. Jeg så på pakken at den var sendt fra Nederland.

Jeg fatter ikke hvorfor folk kjøper denne i andre nettbutikker enn Apple store? Prisen er jo lik over alt og jeg fikk gratis frakt og gratis lasergravering på baksiden av Apple. Flott med gravering siden det er en gave til min sønn. :thumbup:

nano-black.jpg

Endret av Anaesthesis
Lenke til kommentar
Seriøst? Så helvetes kjipt! Jeg har hatt min iPod nano 3g i snart ett år nå, og har aldri opplevd det der.

Fikk den til å funke igjen ;DD

Har allerede fult min 8gb nan ; // Burde vel kanskje ha gått for 16gbn, hmpf

Hehe, har en 16 gb-versjon på ønskelista til jul, jeg :thumbup: Men vet enda ikke hvilken farge jeg skal velge! Men hvordan fikk du fikset iPoden din?

Endret av apegutt_90
Lenke til kommentar

Jaja! Bare ikke kast den i bakken så hardt du kan, så vil den nok funke :p

Det samme skjedde faktisk med min gamle iPod Nano. Den streika, men så ble jeg sur, og bare slapp den i asfalten. Og gjett om! Den funka fjell etterpå :D. Det må være noe Apple greier! "Viss din iPod streiker. Slepp den i bakken, og den vil funke"

Endret av Spirit99
Lenke til kommentar

Har hatt min nye nano(16gb) i knapt ei uke nå og sliter med å spille av videofiler på den. Jeg har konvertert et par episoder av Sopranos og slengte de inn på spilleren med itunes. Rett etter jeg har koplet ipod fra pc'n så går det knirkefritt å spille av filene, men hvis jeg restarter ipoden så fryser den når jeg prøver å spille av en videofil. Noen som har noen løsning på dette?

Lenke til kommentar

Har problemer med å slette sanger og legge til sanger. Det er første gang jeg bruker ipod :p Er det noen der som vet hvordan jeg sletter sanger og legger til sanger? Er litt skuffet over brukervennligheten, spesielt hvordan vi skal håndtere å overføre og slette sanger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...