maradona Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Noen som har fått tak i 16gb'en ennå da? Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Noen som har fått tak i 16gb'en ennå da? Lurer på det samme selv, hos apple.no står det levering om 5 dager, mens nettbutikkene (komplett etc.) bare pusher datoen ett par dager fram for hver dag som går. Mener også å ha hørt at elkjøp venter den inn i uke 42, altså om 2 uker. Er som irriterende å vente i det uendelige . Lenke til kommentar
Lord Baconost Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Noen som har fått tak i 16gb'en ennå da? Lurer på det samme selv, hos apple.no står det levering om 5 dager, mens nettbutikkene (komplett etc.) bare pusher datoen ett par dager fram for hver dag som går. Mener også å ha hørt at elkjøp venter den inn i uke 42, altså om 2 uker. Er som irriterende å vente i det uendelige . Jeg fikk min sorte 16GB igår 30/9 fra Apple store. Den ble levert med UPS på døren gratis. Bestilte den den 23/9 og ble sendt fra Apple 27/9. Jeg så på pakken at den var sendt fra Nederland. Jeg fatter ikke hvorfor folk kjøper denne i andre nettbutikker enn Apple store? Prisen er jo lik over alt og jeg fikk gratis frakt og gratis lasergravering på baksiden av Apple. Flott med gravering siden det er en gave til min sønn. Endret 1. oktober 2008 av Anaesthesis Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Fant noen andre bilder: Bare fortsett å laste opp fleire viss dere finner Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Fant noen andre bilder: MSN search <3 Endret 1. oktober 2008 av treningsnarkoman Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Fy faen, den iPoden er desidert det lekreste produktet på markedet nå! Jeg bor i nærheten av en Apple Store her i Nederland, og jeg har syklet dit nesten hver eneste dag bare for å fikle og prøve ut de nye iPodene. Så satans lekker! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Å der har min ipod streiket ;S hmm. Den vil hverken slå seg på når jeg connecter til itunes eller når jeg presser in menu/play og hold in knappen, eller hva nå den het. Herlig. Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Seriøst? Så helvetes kjipt! Jeg har hatt min iPod nano 3g i snart ett år nå, og har aldri opplevd det der. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Seriøst? Så helvetes kjipt! Jeg har hatt min iPod nano 3g i snart ett år nå, og har aldri opplevd det der. Fikk den til å funke igjen ;DD Har allerede fult min 8gb nan ; // Burde vel kanskje ha gått for 16gbn, hmpf Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Seriøst? Så helvetes kjipt! Jeg har hatt min iPod nano 3g i snart ett år nå, og har aldri opplevd det der. Fikk den til å funke igjen ;DD Har allerede fult min 8gb nan ; // Burde vel kanskje ha gått for 16gbn, hmpf Hehe, har en 16 gb-versjon på ønskelista til jul, jeg Men vet enda ikke hvilken farge jeg skal velge! Men hvordan fikk du fikset iPoden din? Endret 4. oktober 2008 av apegutt_90 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Mistet den i bakken. *boop* så funket den ; ) Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Haha.. *notert* Neste gang iPoden min streiker, så skal jeg bare slippe den i bakken, så funker den igjen etterpå Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Jaja! Bare ikke kast den i bakken så hardt du kan, så vil den nok funke Det samme skjedde faktisk med min gamle iPod Nano. Den streika, men så ble jeg sur, og bare slapp den i asfalten. Og gjett om! Den funka fjell etterpå . Det må være noe Apple greier! "Viss din iPod streiker. Slepp den i bakken, og den vil funke" Endret 5. oktober 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Hehe, dette er det rareste eg har hørt.. hehe.. Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Virker som en bra ting å gjøre med din gamle iPod for å gå til innkjøp av den nye Edit: noen som vet når Amobil tester denne forresten? Endret 6. oktober 2008 av apegutt_90 Lenke til kommentar
tarjenk Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Har hatt min nye nano(16gb) i knapt ei uke nå og sliter med å spille av videofiler på den. Jeg har konvertert et par episoder av Sopranos og slengte de inn på spilleren med itunes. Rett etter jeg har koplet ipod fra pc'n så går det knirkefritt å spille av filene, men hvis jeg restarter ipoden så fryser den når jeg prøver å spille av en videofil. Noen som har noen løsning på dette? Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Etter en liten tur i sekken så virker ikke iPoden min lengre :-( Får ikke noe liv i den. Noen tips? Funker ikke å sette i USB ledningen heller. Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Faen, som folk har problemer med den nye iPoden da Begynner å gruble på om jeg faktisk skal ønske meg en til jul, siden jeg synes min 3G 8gb er knall, men frister ved tanken av å ha 16 gb i lomma. Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Er det noen her da som faktisk ikkje har hatt problemer med den nye iPoden?? Lenke til kommentar
clfever Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Har problemer med å slette sanger og legge til sanger. Det er første gang jeg bruker ipod Er det noen der som vet hvordan jeg sletter sanger og legger til sanger? Er litt skuffet over brukervennligheten, spesielt hvordan vi skal håndtere å overføre og slette sanger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå