Laffe Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Da har jeg fått nanoen i hånden, og må si lydkvaliteten har forbedret seg virkelig ; o Endelig musikk i ørene mine etter å ha ødelagt Touchen(1G) for 4-5 mnd siden ; ) Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Da har jeg fått nanoen i hånden, og må si lydkvaliteten har forbedret seg virkelig ; oEndelig musikk i ørene mine etter å ha ødelagt Touchen(1G) for 4-5 mnd siden ; ) Om du bestilte fra apple.no, hvilken dag bestilte du? Lurer på om jeg får min før 29., drar i militæret den dagen.. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Nei, jeg bestilte dn fra ps.no. Men når var det du bestilte den fra apple, da? Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Leste at Nederland er et av få land som har mottatt 4 gb-versjoner av nano 4g. Men det er enda et mysterium om hvorfor ingen har nevnt en 4 gb-versjon, men likevel så eksisterer det. Jeg ble sjokket selv da jeg så de, men tenkte bare at jeg hadde lest feil på nettet angående lanseringen. Endret 26. september 2008 av apegutt_90 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Leste at Nederland er et av få land som har mottatt 4 gb-versjoner av nano 4g. Men det er enda et mysterium om hvorfor ingen har nevnt en 4 gb-versjon, men likevel så eksisterer det. Jeg ble sjokket selv da jeg så de, men tenkte bare at jeg hadde lest feil på nettet angående lanseringen. apparently det var meningen at apple skulle fortsette med 4 og 8 GB men så lanserte zune 16GB og apple måtte humpe etter noe som gjør at de har 4GB til overs og at levering av 16GB er forsinket men bare et rykte Sammenlign spilleren der med det bildet fra første innlegg, og vær helt ærlig med deg selv; hvilken design liker du best? sonyen Endret 26. september 2008 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Fikk tak i en spiller selv i dag på expert på Alnabru i Oslo. De hadde bare fått inn 4-5 i rosa :-) Oppdatere etter jeg har lekt litt med den. Første som slo meg var hvor utrolig liten spiller var men den føles fortsatt solid. Fikk sendt over noen sanger og venter på at den skal lades opp nå. Dessverre ligger de bra proppene mine 6 mil borte så får vente til i morgen før jeg får testet lyden i noe annet en de orginale. Endret 27. september 2008 av Hoel Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 mhm.. men den scroll greia kunne de har byttet ut. Plastic uUu Lenke til kommentar
OrjanB Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Kjøpte meg en grønn 8 gig på platekompaniet i går. Jeg syntes i utgangspunktet at 3G så kulere ut, men etter å ha holdt den i hånden ble jeg overbevist. Den er utrolig pen å se på, lett å bruke, god lyd, godt batteri og greier og greier. Fornøyd jeg. Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Er det noen som har fått denne ennå? Har tenkt å kjøpe meg ein, men er usikker på hvilken FARGE? Hvem syntest dere er kulest?? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg fikk min på Fredagen. Fornøyd ; ) Jeg hadde egentlig lyst på den oransje, men klarte ikke å vente legere så jeg bestilte GUL, men som ligner heller mer på gull, høhø Hørt at Rød er ganske nice. Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Du kunne ikkje lagt ut eit bilde av den da?? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Har ikke noe kamera liggende atm. Du kan jo sjekke på youtube, eller google -> bilder elns. Legger opp et bilde så fort jeg finner et kamera. Endret 30. september 2008 av laffe Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 ok Syntest bildene på Apple er for brae på ein måte Så prøver å finne ut hvordan de "egentlig" i realliteten ser ut hehe.. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Jepp.. Her kan du se den: http://www.youtube.com/watch?v=iWb3GwMZijA...feature=related Rød Endret 30. september 2008 av laffe Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Synes de private bildene som er lagt ut av iPoden framhever dens virkelige farge mye bedre enn de bildene som Apple reklamerer med. Og derfor blir jeg mer begestreit når jeg ser private bilder enn markedsføringsbilder. Endret 30. september 2008 av apegutt_90 Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Synes de private bildene som er lagt ut av iPoden framhever dens virkelige farge mye bedre enn de bildene som Apple reklamerer med. Og derfor blir jeg mer begestreit når jeg ser private bilder enn markedsføringsbilder. Heilt enig! Men er fortsatt usikker på hvilken farge eg skal ha Men du apegutt_90 har du fleire av de bildene der du la ut av noen andre farger?? Herlig bilde forresten! Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Her er et annet bilde, men klarte ikke å opplaste bildet som jeg gjorde med mitt forrige innlegg. Synes det er så fryktelig vanskelig å velge farge! Tror jeg skal ønske meg en til jul, eller bare kjøpe en før jul. Jeg foretrekker blå eller oransje, men jeg synes grønn og gul er også veldig lekre. Endret 30. september 2008 av apegutt_90 Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Ja, men da er vi to i det samme dillemaet! Står mellom blå, oransje, grønn og gul! hehe Men hvor er det du finner alle disse diggge billdene henn da? er det bare å GOOOOOGLE eller? Har ikkje finni noen ting.. Du er god! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Sånn ser den gule ut EDIT: skjer med bildet a -,- EDIT: up, la til den røde Edit; Orange Fant ikke den grønne Endret 30. september 2008 av laffe Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Som trådstarter spør om: Var denne vellykket? JA! Så absolutt! Jeg haatet(!) 3.gen nanoen, så IMO så var dette nesten nødvendig for å få en god natts søvn.. (bare for å sette det litt på spissen ) (@ laffe: Prøv www.bildr.no om du skal laste opp bildet ditt ) Endret 30. september 2008 av Kallileo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå