treningsnarkoman Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Nå er altså den nye nanoen kommet! Den har jo da fått akselerasjonsmåler, leste da at man faktisk kan benytte seg av slike type spill som reagerer på hvordan du snur og vender på den! Også viss du rister på den blir det spilt sanger i tilfeldig rekkefølge.. Var denne versjonen velykket? Noen her på forumet som har tenkt å kjøpe den? Prisen her i Norge var på 1190,- Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Synes den oransje fargen der er så lekker! Men personlig så liker jeg menyene bedre på 3. generasjons nano, men det med at album-coveret dekker hele skjermen synes jeg er ganske stilig. Jeg vet ikke om jeg skal skaffe meg en ny nano eller ikke. Min 3. generasjons 8 gb nano er jeg storfornøyd med, og 8 gb med musikk er ganske mange albumer i lomma. Men så har det seg sånn at jeg alltid får lyst på den siste generasjons iPod, og 16 gb er dobbelt så mye som 8 gb. Hmm, kanskje jeg skal ønske meg en til jul? Lenke til kommentar
maradona Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Noen som har fått tak denne ennå? Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Nope, men jeg vil gjerne ha en 16 gb versjon! Vanskelig å velge farge når det er så mange. Har fått toppscore på alle testene jeg har lest forresten. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hvordan er Ipod nano når det kommer til lydkvalitet? Vil den klare å drive litt større hodetelefoner, for eks Sennheiser HD595? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 hei. er denne ipoden i salg? ser at elkjøp ikke får den inn før i uke 42, men har apple store den nå(altså apple.no)? Må ha den før tirsdag neste uke, eller så blir det sansa. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Nope, men jeg vil gjerne ha en 16 gb versjon! Vanskelig å velge farge når det er så mange. Har fått toppscore på alle testene jeg har lest forresten. Siden testerne ikke kan noe om lydkvalitet..... Endret 21. september 2008 av hardcoregamer93 Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Neivel.. Hva anbefaler du istedet da? Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det finnes alltid folk som skal være imot det som er populært, i dette tilfellet iPod. Hadde f.eks Creative Zen hatt samme status som iPod, så hadde det eksistert Zen-hatere. Sånn kommer det alltid til å bli, siden mange er opptatt av å skille seg ut. Og jeg stiller eksakt det samme spørsmålet som innlegget før meg, hvilken god mp3-spiller vil du anbefale istedenfor en iPod da? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det finnes alltid folk som skal være imot det som er populært, i dette tilfellet iPod. Hadde f.eks Creative Zen hatt samme status som iPod, så hadde det eksistert Zen-hatere. Sånn kommer det alltid til å bli, siden mange er opptatt av å skille seg ut. Og jeg stiller eksakt det samme spørsmålet som innlegget før meg, hvilken god mp3-spiller vil du anbefale istedenfor en iPod da? Jeg vil anbefale en Sony A826KB/A828KB/A829KB (4, 8 og 16 GB, medfølgende Blåtannhodesett. De uten KB i enden av navnet har kun vandlige propper.) Eller Sony A816/A818/A819, samme spilleren som A82x men uten blåtann Proppene som følger med Sony er tusen ganger bedre en de som kommer med iPod, Sony`s koster 600kr, de som kommer med iPod er kansje verdt 50kr. Sony er et mye bdre valg, du slipper å innvestere i nye propper, (Med mindre du er ekstremt kravstor, det gjelder ikke mere en 1% av befolkningen.. ). Sony har ekstremt god batteritid. Anbefaler alle som er i tvil om valg av Mp3-spiller å lese gjennom DETTE Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Bestilte en iPod nano 14. september, som det stod at det skulle ta 7-10 dager å få. Har fått forventet levering mellom 30. sept. og 6. okt. Noen som vet hva sjansen er for at jeg har iPoden min i hende senest 29. sept? Skal nemlig i militæret den dagen.. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ring og prat med de du kjøpte den hos. Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Sony har lenge vært kjent for sin lydkvalitet, men jeg synes designet er så stygt at jeg skjønner godt hvorfor mp3-spillerne deres ikke har solgt så godt. Og det med at Sony leverer propper som er tusen gang bedre enn de medfulgte iPod-proppene, er jeg ganske enig i. For iPod-proppene suger baller, så og si alle "vanlige" ørepropper gjør det. Skal man ha god lydkvalitet, må man enten ha headset eller in-ear propper. Men så har det seg sånn at veldig mange av oss har egne propper/headset fra før, så det skal ikke være noe problem. Endret 22. september 2008 av apegutt_90 Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Sony har lenge vært kjent for sin lydkvalitet, men jeg synes designet er så stygt at jeg skjønner godt hvorfor mp3-spillerne deres ikke har solgt så godt. Og det med at Sony leverer propper som er tusen gang bedre enn de medfulgte iPod-proppene, er jeg ganske enig i. For iPod-proppene suger baller, så og si alle "vanlige" ørepropper gjør det. Skal man ha god lydkvalitet, må man enten ha headset eller in-ear propper. Men så har det seg sånn at veldig mange av oss har egne propper/headset fra før, så det skal ikke være noe problem. Hvis du ser deg litt om når du går i byen vil du se at anslagsvis 90% av iPod eierne bruker standard plugger.. Og, hvis du først investerer i ett godt headsett/in-ear plugger, vil du ikke utnytte potensialet med en iPod. Ikke så stygg.. Endret 22. september 2008 av hardcoregamer93 Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Den sony spilleren var ikke så verst den nei Kjøpte sony siste jeg kjøpte MP3 spiller for noen år tilbake, 20gb HDD modell, var vel egentlig fornøyd med den, bare at harddisken tok kvelden etter litt dårlig behandling.. Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Sony har lenge vært kjent for sin lydkvalitet, men jeg synes designet er så stygt at jeg skjønner godt hvorfor mp3-spillerne deres ikke har solgt så godt. Og det med at Sony leverer propper som er tusen gang bedre enn de medfulgte iPod-proppene, er jeg ganske enig i. For iPod-proppene suger baller, så og si alle "vanlige" ørepropper gjør det. Skal man ha god lydkvalitet, må man enten ha headset eller in-ear propper. Men så har det seg sånn at veldig mange av oss har egne propper/headset fra før, så det skal ikke være noe problem. Hvis du ser deg litt om når du går i byen vil du se at anslagsvis 90% av iPod eierne bruker standard plugger.. Og, hvis du først investerer i ett godt headsett/in-ear plugger, vil du ikke utnytte potensialet med en iPod. Ikke så stygg.. Sammenlign spilleren der med det bildet fra første innlegg, og vær helt ærlig med deg selv; hvilken design liker du best? Endret 22. september 2008 av apegutt_90 Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) iPod ser billg ut, den er avrundet-et design som jeg ikke er helt fan av, synes 1g så best ut. Sony ser ekslusiv ut- blandet med litt nostalgi.. Jeg liker Sonys best, men design er en smaksak.. Endret 22. september 2008 av hardcoregamer93 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 ipod nano bestilt ;D Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Noen som vet når spilleren vil dukke opp i "fysiske" butikker som elkjøp osv? Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Noen som vet når spilleren vil dukke opp i "fysiske" butikker som elkjøp osv? Her i Nederland kom den rundt 4-5 dager i fysiske butikker etter lanseringen. Men så vidt jeg kan se, så har bare 4 gb (trodde ikke det fantes en 4 gb versjon, men det gjør tydeligvis det siden jeg har sett de selv) og 8 gb vesjonen ankommet butikkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå