Gå til innhold

Superweekend hos komplett - ingenting på tilbud <.<

Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

Ingenting av det som er på superweekend hos komplett er på tilbud, alt er fullpris.... wtf?

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

det dukker opp og forsvinner med jevne mellomrom. grunnen til at jeg vet det er full pris er at jeg var innom der i går efta olg gikk inn på helgetilbudet før det var aktivt. da ser man produktene som kommer, men selve tilbudsprisen aktiveres ikke før lørdag. det er da ikke gjort, så enten er det full pris eller så har de hatt umarkert helgetilbud siden i går kl 14

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

To av produktene denne helga - yamaha p440 og monster carplay - var på tilbud til samme pris også før helgetilbudet. dvs at "ekstra gode tilbud" ikke stemmer, og kan kalles villedende markedsføring. hvorfor bryr jeg meg? komplett er veldig langt unna billigste nettbutikk nå for tiden, eneste jeg gidder sjekke der er tilbudene og liekr derfor ikke at de prøver seg på slikt.

Lenke til kommentar

Det er vel ulovlig å kalle noe for tilbud som ikke er på tilbud. Men rett skal være rett, superweekend er ingen definisjon på tilbud. Altså har ikke noe galt å si dersom man har lyst til å selge ting til samme pris som ellers. Forøvrig solgte Komplett F480 til 695 denne helgen. Forrige superweekendhelg kostet disse altså 995. Makan til tullsalg er det lenge siden jeg har sett :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Det er vel ulovlig å kalle noe for tilbud som ikke er på tilbud. Men rett skal være rett, superweekend er ingen definisjon på tilbud. Altså har ikke noe galt å si dersom man har lyst til å selge ting til samme pris som ellers. Forøvrig solgte Komplett F480 til 695 denne helgen. Forrige superweekendhelg kostet disse altså 995. Makan til tullsalg er det lenge siden jeg har sett :thumbdown:

Undertittelen på superweekendbanneret er "ekstra gode tilbud hele helgen", so jo de kaller det tilbud noe som igjen er ulovlig markedsføring. De to produktene jeg snakket om koster nå akkurat det samme som de gjord i helga. Forøvrig satte de ned de kameraene til 695 forrige helg også, når de fikset buggen med at ingenting var på tilbud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...