jonpet55 Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Når jeg booter pc'en min, kommer beskjeden "Video mode not supported" på skjermen min. Dette gjelder bare akkurat den oppløsningen som er på startup bildet med award skriften og logoen i hjørnet og for bootmagic menyen og for windows xp oppstartsbilde. Det gjelder forresten ikke i biosen, for der er det en annen oppløsning. Jeg har prøvd med andre skjermkort, og jeg har flashet biosen. Når jeg bruker tvutgangen er den stilt til NTSC formatet av seg selv. Dvi utgangen er det ingen problemer med. Det gjelder analog vga og tv out. Jeg lurer på om det ville hjelpe om jeg flashet med en europeisk bios?.. Denne vil jo ha PAL som standardformat, og det kan godt tenkes at problemet har med oppdateringsfrekvensen og gjøre og. (skjermen er en 17" flatskjerm som har 60 hz som standard refresrate) Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Vet ikke noen i det heletatt hvor man får tak i r9500 bios? En guide hadde også vært fint.. Husker ikke hvordan man gjorde det helt.. Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Noen må da kunne si meg en bra side med bioser på :-? .. Og hvordan jeg gjør det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå