Gå til innhold

Fullformat og objektiver

Anbefalte innlegg

På ett av bildene på ebay ser man jo nummeret på objektivet, til og med uten å legge godviljen til...

Om det blir prioritert av politiet er vel dessverre usannsynlig, men forsikringsselskapet er vel muligens interessert...

mvh Øystein

I know. Har tipset Knut Bry både pr. SMS og mail. Men har ikke fått tilbakemelding om det var riktig objektiv.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Aha. Fant forresten nettopp en uttalelse fra deg om ovennevnte objektiv i en tidligere post, og ut fra det du skriverder ble jeg veldig fristet til å kjøpe dette. Har tenkt å bruke det med D700. 24-70 HSM sier du? Et Sigma-objektiv?

Edit: Fant det i prisguiden, men der var det ingen pris. Er det ikke sluppet enda? Hva er forventningene til dette objektivet siden du ville ventet?

Endret av kns
Lenke til kommentar
Edit: Fant det i prisguiden, men der var det ingen pris. Er det ikke sluppet enda? Hva er forventningene til dette objektivet siden du ville ventet?
Det er nylig lansert, så det kommer antakelig på markedet før jul. Gjetter på en pris rundt 4500-5000 kr. Forgjengeren, uten HSM og forøvrig litt annerledes optisk, var meget bra, og jeg tviler på at Sigma har noe ønske om å lansere en etterfølger som er dårligere. Så jeg har svært store forventninger til dette objektivet, anser det som meget sannsynlig at det blir mitt neste objektiv.
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Det er nylig lansert, så det kommer antakelig på markedet før jul. Gjetter på en pris rundt 4500-5000 kr. Forgjengeren, uten HSM og forøvrig litt annerledes optisk, var meget bra, og jeg tviler på at Sigma har noe ønske om å lansere en etterfølger som er dårligere. Så jeg har svært store forventninger til dette objektivet, anser det som meget sannsynlig at det blir mitt neste objektiv.

Ser det er ei stund sida du postet denne, har du fått deg den nye utgaven? Ser i prisguiden at den ligger på mellom 10 og 11.000,-. Imidlertid har Scandinavian Photo den til 7695,- med Nikon mount. Vurderer dette objektivet sterkt selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...