VinceK Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Halla! Vi er 22 russ som prøver å lage en logo til dekknavnet vårt: Space Jam`09;P Vi har funnet bildet osv, men vil bare få redigert litt på det. Håper noen her inne har 2 min og litt PS-kunnskaper:) Har lagt ved bildet, det vi vil ha endret er; Space Jam logoen mellom kaninen og Jordan høyere opp, så det kan stå 09 under, i den samme blågrønnefargen som resten av logoen er skrevet. I tillegg vil vi gjerne få fjernet den teksten nederst; Music from and... Håper noen kan hjelpe oss! Lenke til kommentar
gormley Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg leste det du skrev om hvordan du ville ha det, men jeg tok meg den kunstneriske frihet å fjerne bakgrunnen. Googler du litt, finner du bildet ditt uten jordan og snurre sprett - jeg fant det hvertfall. Å smøre en bakgrunn ut bak bildet jeg har lagt ved burde være nema problema. Men siden det er en logo, egner det seg ikke å ha bakgrunn i det hele tatt - derav har jeg laget bilde uten logo. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg leste det du skrev om hvordan du ville ha det, men jeg tok meg den kunstneriske frihet å fjerne bakgrunnen. Googler du litt, finner du bildet ditt uten jordan og snurre sprett - jeg fant det hvertfall. Å smøre en bakgrunn ut bak bildet jeg har lagt ved burde være nema problema. Men siden det er en logo, egner det seg ikke å ha bakgrunn i det hele tatt - derav har jeg laget bilde uten logo. Ble mye tøffere nå ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå