Warlock Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg får ikke staret noen nyere spill og jeg har følesen av at det har noe med det å gjøre at jeg har en for gammel versjon av direct x......Jeg innstalerte derfor warcraft 3 som trenger direct X 8.1 eller mer for å kjøre.Da jeg hadde innstalert warcraft gikk jeg på options for å prøve å innstalere direct x.Det stod da at jeg hadde direct x 8.1 eller nyere så jeg prøvde å starte spillet,men det gikk jo ikke.Er dette feil på direct x eller er det noen som vet hva ellers det kan være.Plzzz svar jeg trenger hjelp. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Hva med å laste ned DirectX 9.0? Den kan overskrive 8.1. Hvis feilen ligger i DirectX-filene bør dette løse problemet ditt. :wink: Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Har hatt samme problem som deg, bare med en tidlig verson av DirectX 9. Last den ned fra microsoft, så er du sikker på at du får en orntlig install. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Noe lyder kjent med det problemet. :wink: Prøv følgende: 1. Avinstaller DirectX 2. Oppgrader driverne dine (skjermkort, lydkort) 3. Installer DirectX på nytt (versjon 9 anbefales) Problemet ditt kan være at DirectX ikke har gjenkjent alle driverne du har installert. Håper dette hjelper deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå