TCi Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Med Steam tar du lett en backup av dine spill. Bare å høyreklikke på spillet og velge backup. Så velger du om du vil brenne på CD eller DVD. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Nå, daså. Kan man brenne ut et spill på en DVD og så spille uten Steam? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Rart Absolutt Spill enda ikke har sendt. Utrolig irriterende å ikke få spill på utgivelsesdagen. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Nå, daså. Kan man brenne ut et spill på en DVD og så spille uten Steam? Nei, alle spill krever at Steam kjører for å kunne starte dem. Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 har prøvd cryis warhead nu og er meget fornøyd Hvor kjøpte du? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Tviler på at han kjøpte... I følge det jeg leser på diverse forum på nettet nå så er inntrykkene både med tanke på selve spillet og ytelsen ganske bra. Mange som har kunnet stilt opp både detaljer og oppløsning i forhold til Crysis. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Kan jo hende han kjøpte siden det kan lastes ned via EA Downloader (eller hva det heter) og det har ennå ikke kommet noen fungerende cracks. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Kjøpte nettopp Warhead på Steam. Vil jeg da kunne laste det ned nå etter klokken 00:00. Eller må jeg vente til i morgen? Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 funker det å laste ned fra steam nå? Lenke til kommentar
chelatoth Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 funker det å laste ned fra steam nå? Nei!! This game will unlock in approximately 13 hours WTF. Da er vi over på den 19 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 funker det å laste ned fra steam nå? Nei!! This game will unlock in approximately 13 hours WTF. Da er vi over på den 19 Ikke i USA. Lenke til kommentar
chelatoth Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) About the Game Available September 17th in North America. Available September 18th worldwide. De ligger vel ikke så mange timer etter oss Endret 18. september 2008 av chelatoth Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg har fått vite at EA har problemer med produksjonen av spillet i følge Gamezone.no. Da vil retailtutgaven sikkert ikke komme før om en god stund ennå. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Absolutt Spill sendte min kopi i dag. Rart Gamezone har problemer med levering da. Mulig Absolutt Spill er heldige da de har 39 stk på lager. Endret 18. september 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvordan er Steam. Når man laster ned fra Steam, blir linja de sånn som når man laster ned torrent (altså internett hastigheten kjempe dårlig)? Leste også at man må kjøre steam for å kunne spille det, da betyr jo det at man må ha internett tilgang hele tiden, er ikke det litt kjipt. Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 jeg hadde bestillt crysis warhead på gamezone men siden de ikke fikk det inn på en stund pga at ea har problemer og lever spillet avbestillte jeg spillet på steam i steden.har over 60 spill på min steam konto og er kjempe fornøyd med spillet.synd at ikke jeg kan begynne og laste ned spillet fra steam på enda 12 timer.skulle ønske at alle spill på steam var som valve spillene der du kan laste ned hele spillet en god stund i forhånd og når spillet kommer ut så laster steam ned de siste mb og aktitiverings nøkkelen for og låse opp spillet. gleder meg helt utrulig til og laste ned spillet.problemet med steam er at når ekstremt mange skal laste ned samme spill som feks når orange box kom ut i fjor så går hastigheten kraftig ned.tror ikke det blir et like stortt problem om 12 timer når crysis warhead kommer ut. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Hvordan er Steam. Når man laster ned fra Steam, blir linja de sånn som når man laster ned torrent (altså internett hastigheten kjempe dårlig)? Leste også at man må kjøre steam for å kunne spille det, da betyr jo det at man må ha internett tilgang hele tiden, er ikke det litt kjipt. Du kan kjøre Steam i offline-mode, men du må koble til hver 15.-dag eller noe. Mye av problemet som kommer med bittorrent er at du har svært mange tilkoblinger, og bruker mye av opplastingshastigheten. Steam benytter seg ikke av bittorrent, og du vil kun ha én tilkobling til de. Du vil nok ikke merke noen endring i surfehastighet og slikt. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvordan er Steam. Når man laster ned fra Steam, blir linja de sånn som når man laster ned torrent (altså internett hastigheten kjempe dårlig)? Leste også at man må kjøre steam for å kunne spille det, da betyr jo det at man må ha internett tilgang hele tiden, er ikke det litt kjipt. Vet ikke hvordan du ser på hvordan en nettlinje fungerer, men uansett hva du laster ned påvirker hastigheten. Så det er en selfølge at linjen blir tregere om du skal f.eks. surfe på nett. Steam må kjøre ja, men det tar ingen ressurser omtrent. Bare noen MB. Du trenger heller ikke interentt-tilgang. Steam kan kjøres i off-line modus. Men krever nett første gangen du kjører spillet for verifisering. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Absolutt Spill sendte min kopi i dag. Rart Gamezone har problemer med levering da. Mulig Absolutt Spill er heldige da de har 39 stk på lager. Mitt ble også sendt. Håper på å få i det i morgen, så kan je kose meg i helga. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Crysis er nå ute på Steam til nedlasting. Laster det ned med 700-1400kb/s. 7gb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå