Caliburn Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Fikk min komplett pc i dag, og ble litt "skuffet" da jeg skulle installere en gammel disk jeg har liggende. De som har Antec Nine Hundred vet at dette har en merkelig ordning for HDD bays, som kreves noen spesielle skruer. Disse har da ikke Komplett lagt med i pcen min Så, hvor kan jeg kjøpe slike skruer som vil passe? Evt, kan jeg kreve disse ettersendt av komplett? ps: var usikker på nøyaktig hvilket forum denne passet i. Lenke til kommentar
Caliburn Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Sendte mail til komplett lørdag, og regnet strengt tatt med ett svar i dag, noe jeg ikke fikk. Ingen tips? Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Sendte mail til komplett lørdag, og regnet strengt tatt med ett svar i dag, noe jeg ikke fikk. Ingen tips? Du skulle kjøpt hos netshop Lenke til kommentar
Caliburn Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Du skulle kjøpt hos netshop Greit nok det, men er slikt som man egentlig regner med å få med er det ikke? De klarte jo å legge ved type skrueposer som følger med HK og slikt, men såklart ikke de av spesiell type man faktisk trenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå