hacek Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Vurderer nå å kjøpe en ny kjøler for å klokken min E8400, samt en mer stillegående løsning enn stock vifta. Har blitt litt forelsket i Noctua NH-U12F, men hvet ikke om den passer i oppsettet mitt! Noen som har peiling på om Noctua NH-U12F vil passe i Antec 300 med et Asus P5Q pro kort? Lenke til kommentar
Poks Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Skal ikke være et problem i kabinettet, men vet ikke om noen av rørene kræsjer med kjøleribbene. Du kan jo bare file vekk litt av kjøleribbene da hvis ikke da. Lenke til kommentar
hacek Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Vil det gjøre noen forskjell når du monterer en vifte, eller vil det fremdeles være plass? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Som nevnt spørs det mer på Hovedkort enn på kabinett. Du kan besøke produktets hjemmeside og klikke på Compatibility. Der vil du få en god liste over hvilke Hovedkort kjøleren passer og ikke passer til. http://www.noctua.at/main.php?show=compati...u12f&lng=en Lenke til kommentar
hacek Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Det var kansje det beste tipset jeg har fått på lenge viste ikke at det gikk ann å finne en slik liste! Takk skal du ha Svenni. PS: Konklusjonen skal være at det passer, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå