Blakvist Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Hei. Tokk dette bilde da jeg var på utstilling en stund tilbake. Kritiser i vei. Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Hei.Tokk dette bilde da jeg var på utstilling en stund tilbake. Kritiser i vei. tror grått/hvitt hadde gitt mer feeling til bildet. Lenke til kommentar
Andre_Brenni Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hei.Tokk dette bilde da jeg var på utstilling en stund tilbake. Kritiser i vei. tror grått/hvitt hadde gitt mer feeling til bildet. Dette bildet ga meg ingentig egentlig. Lenke til kommentar
emero Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 posten til Andre_Brenni gav meg egentlig enda mindre enn bildet. Men som BK kan jeg vel si at det er ingenting som gjør bildet spennende. Arkitekturen er kjedelig, det er ikke noe liv i bildet, ingen former eller lignende som gjør det behagelig å se på. Dermed er det mer et typisk feriebilde for min del enn et foto til å glede omverden med. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg likte det. Nesten litt Hamsund over det...på en litt diskré måte. S/H kunne kanskje gjort seg her. Verdt å prøve kanskje. Litt korn også, muligens... Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Litt enig med de over meg. Ingenting spessielt med bildet, men for all del ikke et dårlig bilde heller. Er det forresten i Nordbyen, Tønsberg, bildet er tatt? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg liker bilder av tomme bygater jeg. Så det at det ikke finnes noen folk er, er ikke et problem. Og det at det ikke finnes noen biler der heller, er et direkte pluss. Grunnen til det er enkel, jeg får et mye bedre bilde av bygningene osv. Så dette er på langt vei OK. Men ikke helt i mål. Det blir for mye asfalt i bunn av bildet som trekker oppmerksomheten vekk fra resten av miljøet. Jeg synes også at bildet kunne vært noe skarpere. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå