Toa Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg trenger tips til spill som er fine å dra opp på spillekvelder med venner. Et krav er at flere spillere kan spille samtidig (som i fotballspill), eller i det minste at en kan registrere navnene til de forskjellige spillerne slik at vi kan konkurrere mot hverandre (som f.eks TrackMania Nations på PC). Jeg kjøpte Colin McRae Dirt en gang i tiden, i den tro at det var like god lokal multiplayer som i Colin McRae 4. Hvilket bomkjøp! Vi måtte bare konstatere at det var et egospill totalt uegnet for spillekvelder. Det var første og siste gang vi spilte det. Kom med tips! Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Husker jeg selv spilte mye MarioKart, så det burde i hvertfall gå. Hadde egentlig tenkt å ramse opp en masse spill her, men siden tråden ligger under "Konsoll" hjelper det vel lite med en rekke PC-spill. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Må si "Castle Crushers" er perfekt spill for 4 folk som skal kose seg på en helg kveld! Sjekk det ut på Live arcade på xboxen eller så var det anmeldelse på Gamer.no på "Castle Crushers". Soul Calibur 4 slåsse spill er også en mulighet for turneringer blir morro med venner. Gears of War er morro med cop mod så du burde å tenke på det..men feteste muligheten nå er vel Castle Crushers..morro som bare det ^^ Lenke til kommentar
Toa Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Husker jeg selv spilte mye MarioKart, så det burde i hvertfall gå. Hadde egentlig tenkt å ramse opp en masse spill her, men siden tråden ligger under "Konsoll" hjelper det vel lite med en rekke PC-spill. Joda, kjør på: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1007777 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 360: Guitar Hero, Rainbow Six Vegas 1-2,Halo 3, Gears of War, Fifa 09 (virker lovende) Live Arcade: Castle Crashers, Bionic Commando Rearmed, Assault Heroes, heavy Weapon Wii: Mario Kart, Wii Sports/Play (gøy i korte perioder), Rayman Raving Rabbits, Mario Striker. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 masse kule spill på xbox arcade, f.eks det golfspillet ruler med 4player Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Bomberman, genialt multiplayer spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå