foenix Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Når jeg skal avslutte windows, får jeg beskjed om at det skal installeres nye oppdateringer, men dennne beskjeden får jeg hver gang, hvilket må bety at oppdateringen ikke fullføres ved avslutting. Hva kan være galt? Endret 13. september 2008 av dagfinn99 Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Har du Xp eller Vista? En av sikkerhetsoppdateringene til xp (KB954154) har hatt en tendens til å komme igjen og igjen hos mange, så det kan jo være den? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Har du Xp eller Vista? windows xp innstallerer ikke nye oppdateringer. Hva er galt? Lenke til kommentar
foenix Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Har du Xp eller Vista? En av sikkerhetsoppdateringene til xp (KB954154) har hatt en tendens til å komme igjen og igjen hos mange, så det kan jo være den? I systemgjenoprettingen står det: "Software distribution service 3.0" installert 9 ganger på 3 dager. Men nå får jeg ikke lenger varsel om noe når jeg avslutter, så jeg antar at det er i orden nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå