Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Har dama mi vært "utro"? Tilgi eller ikke?

Gjest Guest_ran_*

Anbefalte innlegg

Hm vil si at å lyge om det er verre enn et lite kyss.

Ikke i alle tilfeller.

At hun løy i dette tilfellet var et desperat forsøk på å skjule noe som hun visste var gale, men fortsatt gjorde.

Ofte så prøver man å skjule ting ved å lyve fordi man er i en sårbar posisjon og ønsker å forsvare seg. Noe som er normalt (og dumt) å gjøre uten å virkelig tenke seg om. Jeg ville ikke tatt den biten så alvorlig ettersom det er et subresultat av det virkelige problemet: at hun kyssa en annen.

Løser man hovedproblemet på en fornuftig måte, vil subproblemene bli et mindre betydelig problem.

Å begynne å hisse seg opp over de mindre problemene etter at hovedproblemet er løst er det samme som å gå tilbake til null og starte det hele på nytt igjen fordi hovedproblemet vil på et tidspunkt trekket inn igjen i samtalen som et problem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er enig i at det er ille å lyve, men at det til tider kan være en nødvendighet frem til man har kontroll over hvor man har partneren. Vel, ikke akkurat lyve, men å legge det unna så godt som mulig, hvis dere skjønner hva jeg mener.

Til trådstarter:

Jeg er glad for at dere fikk pratet om det, og at dere får det til. Godt å høre. :)

Lenke til kommentar

Tide: Ja jeg er enig med ditt siste innlegg, men det er en betydelig forskjell mellom "ny og ne" og "en gang"...

Med mindre trådstarter har skjult "ny og ne" eller det har gått meg hus forbi, så kan jeg ikke se noe steder der hun har gjort det flere ganger.

Som jeg sa tidligere i tråden, er hun et klokt og respektabel menneske, så har hun sett alvorligheten i det og lært..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...