Gå til innhold

Nytt Surround anlegg Pioneer/NAD og Dynavoice/Patos

Anbefalte innlegg

Hei!

Er ute etter å kjøpe meg helt surround anlegg. I den forbindelse har jeg

sett litt på Netshop sitt helgetilbud på Pioneer VSX-817-KPioneer

Eller vil NAD T744 være et bedre alternativ?

Har også sett på to høytalerpar. Det ene er Dynavoice sine F6 og det andre er Patos 310.

Har i det siste særlig tenkt på Patos ettersom både center og bakhøytalere er rimelige, men også her har jo Dynavoice rimelig surroundsett.

Eller har dere andre forslag? Dere ser nå sånn ca pris jeg har lagt meg på, Reciever max 2500, Front 1500, center og bakhøytalere 1500.

Har en 10' Paradigm passiv Sub som jeg kan benytte (i begynnelsen i alle fall)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

T744 vil ha mer kraft å rutte med enn Pioneeren, og funksjonene er jo i bunn og grunn de samme, bortsett fra litt flere "finesser" på NAD-en. NAD-en og F6 er en kombo jeg har stor tro på.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Takk for svar. Lenge siden jeg har sjekket innlegget mitt. :roll:

Men endte opp med noen høytalere fra Netthandelen ( Fence Duo 30 - fikk dem billig).

NAD T744 er bestilt og på vei. Får se hvordan de er når jeg mottar NAD'en. Er vel ikke helt rettferdig å bedømme dem ut fra en liten Philips forsterker fra 1992.

Den passive sub'en jeg har (10'), har jeg til nå koblet med høytalerledning fra forsterker til sub og fra sub til høytalere. Er det noen annen måte å benytte denne sub'en på når jeg får NAD'en? Er jo ingen andre innganger på sub'en enn de vanlige "høytaler inngangene".

I begynnelsen i alle fall, vil det bli benytte to fronter og sub. Vil det ha noe for seg og kjøpe center, eller er det like greit og vente til jeg kjøper bakhøytalere også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...